  • 1. Data: 2009-01-05 14:44:59
    Temat: forum kierowców czyli kopia ścigacza
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Czołem.

    http://www.forumkierowcow.pl/forum-motocyklistow/

    "Forum motocyklowe, czyli motory, motocykle, skutery, ścigacze. Aktualności
    związane z rynkiem motocyklowym. Zloty, dyskusje, porady, imprezy, mechanika
    motocyklowa. Forum dla wszystkich fanów jednośladów."

    Dla nieklikatych - bramka do czytania czy też do pisania. Ani słowa o tym,
    że jest ono podpięte pod pl.rec.motocykle nie znalazłem.
    Ergo - ledwo założone a już grube tysiące postów i setki aktywnych
    uczestników.
    Ja wiem, spryt, marketing i tak dalej. Ale jakoś szkoda i a głupio trochę.
    Nawet nie ma co protestować, bo przecież monopolu na newsy nie ma nikt.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 2. Data: 2009-01-05 18:30:12
    Temat: Re: forum kierowców czyli kopia ścigacza
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Heh, jest nawet na dole strony kontakt do administratora tego "forum" .

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 3. Data: 2009-01-05 18:38:58
    Od: "Budyń" <b...@w...riders.pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nawet nie ma co protestować, bo przecież monopolu na newsy nie ma nikt.

    Koleś poszedł na bezczelnego jak nikt ostatnio :/ Mysle ze należy mu zrobić
    ciepło.
    Macie pomysł jak?

    b.

  • 4. Data: 2009-01-05 19:28:32
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jasio pisze:
> [...]
    > Ja wiem, spryt, marketing i tak dalej. Ale jakoś szkoda i a głupio
    > trochę. Nawet nie ma co protestować, bo przecież monopolu na newsy nie

    Czyli sie okazalosie ze jednak jestem forumowiczem. Ciekawym co jutro
    przyniesie. Moze ktos podlinkuje precle na naszej klasie ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!