  • 1. Data: 2011-09-02 09:56:54
    Temat: fotoradar na czecha/kaczeńca - wawa?
    Od: grzech <z...@g...com>

    Witam. Pytanko mam. Jadąc w kierunku wawy B. Czecha na jej końcu są
    światła - chyba właśnie z Kaczeńca albo Wydawnicza to jest, czy tam
    jest jakiś fotoradar? Wczoraj wieczorem mijałem to skrzyżowanie i coś
    lekko błysło. To dla mnie ten błysk?

  • 2. Data: 2011-09-02 09:59:30
    Temat: Re: fotoradar na czecha/kaczeńca - wawa?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-02 09:56, grzech pisze:
    > Witam. Pytanko mam. Jadąc w kierunku wawy B. Czecha na jej końcu są
    > światła - chyba właśnie z Kaczeńca albo Wydawnicza to jest

    To w końcu jadą w kierunku wawy czy są na końcu Czecha?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-09-02 10:05:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 2 Sep 2011 00:56:54 -0700 (PDT), grzech

    Jeśli mówisz o Czecha x Kajki http://kut.as/czecha_kajki ...

    > czy tam jest jakiś fotoradar?

    ... to jest fotoradar, pełny, świeci się na żółto z pagórka.

    > Wczoraj wieczorem mijałem to skrzyżowanie i coś
    > lekko błysło. To dla mnie ten błysk?

    Jeśli j.w. to tak, bo jest permanentnie wypełniony.
    Codziennie go lustruję. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 4. Data: 2011-09-02 11:30:41
    Od: grzech <z...@g...com>

    On 2 Wrz, 09:59, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > To w końcu jadą w kierunku wawy czy są na końcu Czecha?

    w kierunku wawy - to pewnie początek Czecha.

    pzdr
    grzech
    nyska

  • 5. Data: 2011-09-02 11:51:57
    Od: grzech <z...@g...com>

    > To w końcu jadą w kierunku wawy czy są na końcu Czecha?
    >
    > --
    > Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:g...@j...aster.pl
    > Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

    to pewnie początek Czecha - w kierunku wawy

    pzdr
    grzech
    nyska

  • 6. Data: 2011-09-02 12:02:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 2 Sep 2011 02:51:57 -0700 (PDT), grzech

    > to pewnie początek Czecha - w kierunku wawy

    Weź może sprawdź na mapie, bo poczatek Czecha w kierunku Wawy to jest
    jeszcze w lesie, zaraz za górką za Starą Miłosną i przechodzi płynnie z
    Traktu Brzeskiego, kończąc się gdzieś przy wiadukcie kolejowym przechodząc
    w Płowiecką. Jedyny radar w tych okolicach jest na Kajki.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 7. Data: 2011-09-02 12:30:21
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Weź może sprawdź na mapie, bo poczatek Czecha w kierunku Wawy to jest
    > jeszcze w lesie,

    po to w pierwszym poście napisałem na skrzyżowaniu z jaką ulicą.
    Nie mam pojęcia gdzie jest początek Czecha, która najpierw jest
    traktem potem płowiecką i ostrobramską - albo odwrotnie:)
    Nie mam pojęcia czemu jedna droga - np - nr 2, co większe skrzyżowanie
    zmienia nazwę i jeszcze do tego gdzie jest początek a gdzie koniec
    tego bajzlu.

    pzdr
    grzech
    nyska