  • 1. Data: 2017-03-19 19:30:53
    Temat: fuzz audio
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jakaś reklama leciała w radiu, że pojawiła się nowa polska fabryka
    produkująca wysokiej klasy wzmacniacze lampowe audio - Ktoś coś wie, bo
    w necie jakoś nie mogę znaleźć? (to nawiązanie do wątku wyżej)

  • 2. Data: 2017-03-19 21:58:25
    Temat: Re: fuzz audio
    Od: Swift <p...@g...com>

    Kiedyś, kiedyś takie reklamy zapewne leciały dość często i reklamowały pewnie:)
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Elektrit

  • 3. Data: 2017-03-19 22:05:32
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-03-19 21:58, Swift wrote:
    > Kiedyś, kiedyś takie reklamy zapewne leciały dość często i reklamowały pewnie:)
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Elektrit

    Za to http://unitra.pl/produkty/
    wnoszę z nazw produktów że nie jestem targetem,
    ani nie należałem, ani źródłem nie byłem ;-)

    Włodek

  • 4. Data: 2017-03-20 19:06:18
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    na temat PROSZĘ!