  • 1. Data: 2009-05-21 22:23:55
    Temat: gcvt() wartosc zwracana
    Od: "necrop" <h...@p...onet.pl>

    Witam.
    Potrzebuje zamienić liczbę zmiennopozycyjną na wskaźnik do char. Używam do
    tego celu funkcji gcvt. Funkcja działa prawidłowo lecz w przypadku podania
    argumentu <0.1 funkcja zwraca wartość w postaci naukowej a ja chce w
    zwykłej postaci dziesiętnej tak jak to funkcja robi dla argumentów o
    wartości >=0.1. Używam Visual C++ 6.0. Z góry dziękuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2009-05-21 23:57:16
    Temat: Re: gcvt() wartosc zwracana
    Od: Mateusz Loskot <s...@s...net>

    necrop wrote:
> [...]
    > chce w zwykłej postaci dziesiętnej tak jak to funkcja robi dla
    > argumentów o wartości >=0.1. Używam Visual C++ 6.0. Z góry dziękuje za

    Dlaczego nie użyć sprintf

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    Charter Member of OSGeo, http://osgeo.org

  • 3. Data: 2009-05-22 01:46:44
    Od: "Mariusz Marszałkowski" <b...@g...pl>

    necrop <h...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zwykłej postaci dziesiętnej tak jak to funkcja robi dla argumentów o
    > wartości >=0.1. Używam Visual C++ 6.0. Z góry dziękuje za odpowiedz.

    Raczej potrzebujesz przekonwertować liczbę zmiennoprzecinkową do łańcucha
    znaków. Jak zadeklarowałeś łańcuch?
    char *zmienna;
    char zmienna[100];

    Pzdr