  • 1. Data: 2013-05-13 21:43:57
    Temat: gdzie kupić
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    nie wiecie może gdzie można kupić
    http://www.electronic-discount.be/product-details/lu
    m-klb4/shop.htm?lng=en?

  • 2. Data: 2013-05-13 21:52:09
    Temat: Re: gdzie kupić
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kmrfpt$dbv$1@node2.news.atman.pl...
    > nie wiecie może gdzie można kupić
    > http://www.electronic-discount.be/product-details/lu
    m-klb4/shop.htm?lng=en?
    W pierwszym linku po wpisaniu tej nazwy w popularną poszukiwarkę :) Ja wiem
    że grupa zamiera ale przydały by się jakieś ambitniejsze pytania.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 3. Data: 2013-05-13 21:53:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ministerstwo,

    Monday, May 13, 2013, 9:43:57 PM, you wrote:

    > nie wiecie może gdzie można kupić
    > http://www.electronic-discount.be/product-details/lu
    m-klb4/shop.htm?lng=en?

    Ale nie sprawdziłeś, do czego prowadzi link...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2013-05-13 21:58:31
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    cały czas szukam też jakiegoś złącza z zatrzaskiem do obudowy, małego złącze
    zasilania... czy naprawdę Nikt nie ma takich problemów i nie znalazł czegoś
    interesującego?

  • 5. Data: 2013-05-13 21:59:11
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    > W pierwszym linku po wpisaniu tej nazwy w popularną poszukiwarkę :) Ja
    > wiem

    chyba nie zwróciłeś uwagi na "dostępność"...

  • 6. Data: 2013-05-13 22:02:59
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    okrągłego ;o)))

  • 7. Data: 2013-05-14 09:35:41
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 13 Maj, 21:53, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    wrote:

    um-klb4/shop.htm?l...

    > Ale nie sprawdzi e , do czego prowadzi link...

    Sprawdził, sprawdził... Doope Troll zawraca na grupie, bo nie wiedzieć
    z jakich powodów czerpie z tego przyjemność. Chory facet i tyle...

  • 8. Data: 2013-05-14 10:45:09
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 13.05.2013 21:59, Ministerstwo Propagandy pisze:

    > chyba nie zwróciłeś uwagi na "dostępność"...

    A musisz mieć KONIECZNIE gniazdo lumberga, które kosztuje 5 razy tyle co
    zwykłe? Idziesz do pierwszego lepszego elektronika i kupujesz
    najzwyklejsze gniazdo jack na panel, płacisz 2 złote i masz.
    http://www.tme.eu/pl/details/jc-114/zlacza-jack/#
    http://tinyurl.com/d4mz49p
    Jak chcesz koniecznie wyglądające na wypasione:
    http://tinyurl.com/brj3ozp

    Jakub Rakus

  • 9. Data: 2013-05-14 11:29:35
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > http://www.tme.eu/pl/details/jc-114/zlacza-jack/#
    > http://tinyurl.com/d4mz49p
    > Jak chcesz koniecznie wyglądające na wypasione:

    P,NMSP - a jak ma być "ekskluzywnie", to "polecam" f-mę "VegaTronik".
    Wczoraj skoczyłem pod GUS po płytki, bo mi się skończyły, to postanowiłem
    sobie rzucić też okiem na pozostałe sklepy w obu przejściach. Ceny w Vega -
    tylko dla odważnych, miłośników horrorów - proste rzeczy, o których my tu
    mówimy, w cenach nawet dwucyfrowych... (choć jednocyfrowe też były... ale
    wyższe, niż tu wspominamy) Na mój szacunek - przeciętnie 2-3-krotnie wyższe,
    niż w innych miejscach... Przy wyższych zakupach opłaca się IMHO osobno
    kupić bilet całodobowy i z metra wyjść na stacji Wawrzyszew (a co tam jest,
    to każdy elektronik wie)... Zakupić i wrócić... Taniej wyjdzie. Kto chce
    "ekskluzywnie" - brać, wybierać... :) Jeszcze raz P,NMSP :))

  • 10. Data: 2013-05-14 17:50:25
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jeden wątek wyżej, zabrałeś zdanie?