    From: jg <f...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: gdzie stale zewnetrzne ip?
    Date: Sun, 10 May 2015 22:34:13 +0200

    witam,

    potrzebuje na jakis miesiac (wykrece moze ok. 20 gigabajtow) miec staly
    zewnetrzny adres ip (czyli najlepiej cos na doladowanie, a nie na
    abonament).

    mam modem huawei e3131-s2 (czyli z tego co wiem to bez lte).

    czy ktorys operator mi to zapewni?

    jesli nie da sie miec stalego ip, to czym bedzie objawiac sie jego
    niestalosc? po kazdej nocy bedzie inny, czy co godzine, czy dopiero po
    resecie polaczenia?

    --
    jg