  • 1. Data: 2010-08-13 12:12:08
    Temat: gdzie tanie zimówki?
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    chcę kupić 4 opony zimowe do matiza a ponieważ to już sprzęt dość
    zdewastowany (miał być zmieniany ze dwa lata temu ale nadal jeździ) chce te
    opony kupić jak najtaniej bo może posłużą sezon może max 2 sezony jak
    korozja jeszcze nie skonsumuje mi pojazdu.

    Nie potrzebuję opon z tego roku modelowego ale zastanawiam się czy może nie
    zostały jakimś firmom opony z roku ubiegłego, które to sprzedają z
    obniżkami?

    Używek z zachodniego szrotu zdecydowanie nie chcę ale takie nowe, które nie
    zeszły w ubiegłym sezonie bym kupił.

    Może ktoś zna miejsce gdzie można poszukać i kupić coś np wysyłkowo?

  • 2. Data: 2010-08-13 12:46:33
    Temat: Re: gdzie tanie zimówki?
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "mariuszmo" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie zeszły w ubiegłym sezonie bym kupił.
    >
    > Może ktoś zna miejsce gdzie można poszukać i kupić coś np wysyłkowo?

    netcar

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-08-13 14:04:37
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 13 Sie, 12:12, "mariuszmo" <t...@s...pl> wrote:
> [...]
    > zeszły w ubiegłym sezonie bym kupił.
    >
    > Może ktoś zna miejsce gdzie można poszukać i kupić coś np wysyłkowo?

    Jaki rozmiar? Bo mam niemal nowe Klebery krisalp HP, po jakichś 6kkm,
    na felgach 13"...

    pozdr
    AA

  • 4. Data: 2010-08-13 16:53:33
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    >Jaki rozmiar? Bo mam niemal nowe Klebery krisalp HP, po jakichś 6kkm,
    >na felgach 13"...

    używam 13stki, możesz podać pozostałe oznaczenia ? który rok produkcji - czy
    nie leżały z 10 lat w garażu itp
    jakby coś pisz na priv mmmm20(malpa)wp.pl

  • 5. Data: 2010-08-13 17:39:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > nie zeszły w ubiegłym sezonie bym kupił.
    >
    > Może ktoś zna miejsce gdzie można poszukać i kupić coś np wysyłkowo?

    Może się skusisz na używane z Polski? :)
    Mam do sprzedania komplet zimówek Barum 155/70R13.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2010-08-13 17:54:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    mariuszmo pisze:

    > Używek z zachodniego szrotu zdecydowanie nie chcę ale takie nowe, które
    > nie zeszły w ubiegłym sezonie bym kupił.

    A ile chcesz na to wydać?
    Frigo kosztują poniżej 100zł.
    Warto też przy tym budżecie popytać nawet nie tyle o cenę samych opon, a
    o to kto Ci to założy na felgi gratis przy zakupie.

  • 7. Data: 2010-08-13 18:03:07
    Od: MP <m...@g...com>

    Cześć
    Zapraszam do nas -> http://koszykopon.pl