  • 1. Data: 2023-09-05 20:45:25
    Temat: gdzie (w w-wie) naladowac PRZEZ ADAPTER baterie smartfona
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    czy ktos wie, gdzie (w w-wie) mozna naladowac PRZEZ ADAPTER baterie
    smartfona?

  • 2. Data: 2023-09-05 22:06:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 5 września 2023 o 20:45:52 UTC+2 1634Racine napisał(a):
    > czy ktos wie, gdzie (w w-wie) mozna naladowac PRZEZ ADAPTER baterie
    > smartfona?

    Adapter czyli gramofon? ;>
    Ogólnie najlepiej ładuje zestaw telefon
    (do którego pasuje bateria) + ładowarka.
    Ja takim "adapterem" nokia 6310i
    ładuję baterie do radyjka puxing.

  • 3. Data: 2023-09-05 22:08:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    6320i

  • 4. Data: 2023-09-05 22:27:54
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Dawid Rutkowski w
    ups.com
    > Adapter czyli gramofon? ;>
    > Ogólnie najlepiej ładuje zestaw telefon
    > (do którego pasuje bateria) + ładowarka.
    > Ja takim "adapterem" nokia 6310i
    > ładuję baterie do radyjka puxing.

    nie pytalem o to, co oczywiste, a czego siec/yt pelna, ale o pkt w w-wa,
    gdzie zrobia to na pstryk, bo maja do tego sluzacy gadget.

  • 5. Data: 2023-09-06 11:29:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 5 września 2023 o 22:28:06 UTC+2 1634Racine napisał(a):
    > Dawid Rutkowski w
    > nie pytalem o to, co oczywiste, a czego siec/yt pelna, ale o pkt w w-wa,
    > gdzie zrobia to na pstryk, bo maja do tego sluzacy gadget.

    A sądzisz, że są tacy uniwersalni, że mają do wszystkich baterii na świecie?
    To nie "Drogówka".
    Napisz chociaż, jaka to bateria, albo choć jaki telefon - może ktoś będzie miał.

  • 6. Data: 2023-09-06 11:44:28
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Dawid Rutkowski w
    ups.com
    > A sądzisz, że są tacy uniwersalni, że mają do wszystkich baterii na
    > świecie? To nie "Drogówka".
    > Napisz chociaż, jaka to bateria, albo choć jaki telefon - może ktoś
    > będzie miał.

    nie chodzi o to, czy "ktos" z grupy ma, ale czy ktos zna miejsce w
    wwie,gdzie baterie wyjeta z tel. naladuja poprzez znane, aczkolwiek niezbyt
    powszechno-popularne urzadzenie o malych tzw gabarytach, ktore niekiedy zwie
    sie "adapterem"/"żabą" i nie jest (prawie!!) istotne od jakiego tel to
    bateria, w kazdym razie sprawa szeroko w sieci wzmiankowana, ale miejsca w
    wwie znalezc nie moge.
    jak sie takie miejsce znajdzie (bo ktos wie, a wrecz korzystal), to niech
    dopiero wowczas pojawi sie problem, czy akurat te baterie (pojemnosc,
    natezenie, napiecie) ten adapter naladuje.
    howgh.
    pierwsze z brzegu:
    https://stroysystems.ru/pl/for-car/universal-chargin
    g-for-frog-batteries-how-to-use-universal-charger-fr
    og-convenient-and-easy.html

  • 7. Data: 2023-09-06 12:36:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 6 września 2023 o 11:44:38 UTC+2 1634Racine napisał(a):
> [...]
    > pierwsze z brzegu:
    > https://stroysystems.ru/pl/for-car/universal-chargin
    g-for-frog-batteries-how-to-use-universal-charger-fr

    E, dobre, akurat może mi się przydać, bo mam nexusa 7 z baterią, która nie chce się
    ładować w śródku tabletu.
    Ale najpierw potrzebuję dobry tutorial, jak to cholerstwo otworzyć - oczywiście w
    taki sposób, żeby potem można było zamknąć.

  • 8. Data: 2023-09-06 12:38:05
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    W dniu 06.09.2023 o 11:44, 1634Racine pisze:
> [...]
    > pierwsze z brzegu:
    > https://stroysystems.ru/pl/for-car/universal-chargin
    g-for-frog-batteries-how-to-use-universal-charger-fr

    Hahnel Unipal Plus.

    P.P.

  • 9. Data: 2023-09-06 12:46:13
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

> [...]
    > pierwsze z brzegu:
    > https://stroysystems.ru/pl/for-car/universal-chargin
    g-for-frog-batteries-how-to-use-universal-charger-fr
    Jutro od 15 do 22 w Warszawie na Zabranieckiej mogę Ci
    naładować ten akumulator lub w piątek, sobotę po 21.

    Możesz zdradzić dlaczego na zewnątrz musisz go naładować i nie
    możesz tego samemu zrobić korzystając z zasilacza regulowanego?
    Brak zasilacza? Wiedzy? Czy możliwości/zdolności manualnych?

    Prawdę mówiąc w czasie pisania tych postów już bym
    temat ogarnął..
    --
    pzdr,
    j.r.

  • 10. Data: 2023-09-06 13:08:18
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    1634Racine <m...@...cbqebml> napisał(a):
    > pierwsze z brzegu:
    > https://stroysystems.ru/pl/for-car/universal-chargin
    g-for-frog-batteries-h
    > ow-to-use-universal-charger-frog-convenient-and-easy
    .html

    Trzeba było tego linka dać od razu, byłoby wiadomo o co chodzi. Poza tym
    jest tam pokazane jak chałupniczo zrobić taki adapter. Nie odpowiada Ci? Od
    biedy można nawet przylutować kabelki do styków akumulatorka. Miałbyś go już
    dawno naładowanego zamiast postować na grupie i potem jeździć po mieście.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/