  • 1. Data: 2004-08-22 17:28:59
    Temat: gdzie znajde polskie klasy IP?
    Od: o...@p...onet.pl

    jak w temacie.
    Czy znajde gdzies zbior polskich klas adresow IP?

  • 2. Data: 2004-08-22 17:35:22
    Temat: Re: gdzie znajde polskie klasy IP?
    Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@i...pl>

    <http://42.pl/pl>

    --
    A.

  • 3. Data: 2004-08-22 17:37:22
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    Tu http://42.pl/pl/ ?

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 4. Data: 2004-08-22 19:32:02
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    Mateusz Szczyrzyca napisał(a):

    > <http://42.pl/pl>

    lub ftp://ftp.ripe.net/ i przegrepować po country ;>

  • 5. Data: 2004-08-22 19:36:03
    Od: Michal Szwaczko <m...@s...pl>

    The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net> wrote:

    > lub ftp://ftp.ripe.net/ i przegrepować po country ;>

    A czy "/stats i" na dowolnym serwerze ircnetu w *.pl to nie bedzie to
    samo?
    (pytam, nie wiem)

    --
    [ .O. | Michał 'Mikey' Szwaczko | GPG Key#:0x653CBD53 ]
    [ ..O | Developer/Troubleshooter | GNU Generation Now! ]

  • 6. Data: 2004-08-22 19:45:34
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > lub ftp://ftp.ripe.net/ i przegrepować po country ;>

    Pewnie tak można. Tylko z 42.pl/pl/ szybciej jakby, nie sądzisz? :)

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 7. Data: 2004-08-22 19:49:23
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Michal Szwaczko <m...@s...pl> wrote:
    > A czy "/stats i" na dowolnym serwerze ircnetu w *.pl to nie bedzie to
    > samo? (pytam, nie wiem)

    Będzie to samo (plus kilka dodatkowych). To ta sama baza.
    Ale do 42.pl/pl/ nie trzeba klienta irc, nie trzeba zapisywać
    na dysku loga i wybierać odpowiednich, grepować, potem jeszcze
    przetwarzać do pożądanego formatu; na 42.pl/pl/ można dodatkowo
    ASN i nazwę sieci dostać, a ostatnio dorobiłem, że w dowolnym
    formacie: podaje się we wzorcu dowolny tekst zawierający %n
    (ip sieci), %d (nazwa sieci), %a (asn), na wyjściu dostaje
    się listę tych polskich sieci wg zadanego wzorca.

  • 8. Data: 2004-08-22 20:15:22
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 22 Aug 2004 19:49:23 GMT,
    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> screamed:

> [...]
    > (ip sieci), %d (nazwa sieci), %a (asn), na wyjściu dostaje
    > się listę tych polskich sieci wg zadanego wzorca.

    Tak z ciekawesci - czy sprawdzales swoja liste np. z lista pl.nerd?

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 9. Data: 2004-08-22 20:24:48
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Artur M. Piwko <p...@p...kielce.pl> wrote:
    > Tak z ciekawesci - czy sprawdzales swoja liste np. z lista pl.nerd?

    Nie. Wpisuję tam tylko to, co zostanie mi zgłoszone i co zweryfikuję,
    że jest polskie. :)

  • 10. Data: 2004-08-22 20:56:59
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On 22 Aug 2004 19:45:34 GMT I had a dream that Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>
    wrote:
    > Pewnie tak można. Tylko z 42.pl/pl/ szybciej jakby, nie sądzisz? :)

    Szybciej, ale mniej będzie. Np. ja w 42.pl nie widzę nowych AS takich
    jak AS31729, AS31737 lub AS33838. Nie chce mi się szukać dalszych...