  • 1. Data: 2011-06-13 20:27:17
    Temat: gilera dna 125/50
    Od: snupik09 <junior3000_2007@_NOSPAM_o2.pl>

    witam, chce zakupić sobie gilere dna 125 zarejestrowaną na 50, ponieważ
    mam możliwość kupienia właśnie takiej. Mam tylko kartę motorowerową. Czy
    bezpiecznie jest jeździć takim sprzętem? I chodzi mi tu nie o zdrowie,
    lecz o kontrole policji i pochodne takie. Kiedy mogliby mnie zabrać na
    hamownie, jaka kara grozi za takie coś? I jak wygląda przegląd? jadąc na
    przegląd może być coś nie tak skoro papiery na 50 a motor 125??

  • 2. Data: 2011-06-13 20:42:27
    Temat: Re: gilera dna 125/50
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"snupik09"chce zakupić sobie gilere dna 125 zarejestrowaną na 50,

    Nie przerejestrujesz jej - kazdy wydzial komunikacji ma dekoder VIN i
    wyjdzie ze to 125ccm
    Od pazdziernika zaczyna sie okres obowiazkowego badania technicznego dla
    motorowerow i bedziesz musial jechac w okolice Grzybola i dac sowita lapowke
    zeby diagnosta puscil ten sprzet na motorower i tak co dwa lata...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2011-06-13 22:47:51
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-13 22:42, Tytus z domQ pisze:

> [...]
    > motorowerow i bedziesz musial jechac w okolice Grzybola i dac sowita
    > lapowke zeby diagnosta puscil ten sprzet na motorower i tak co dwa lata...

    Widac, ze esbeckie kurwy nauczyly sie jak tu jeszcze zdoic
    czlowieka...no dramat, na takie cos polecam "Opowiadania Kolymskie"
    Warlama Szalamowa i generalnie wypierdolke z tego pojebanego kraju
    gdzies, gdzie jest w miare bardziej sensownie...

  • 4. Data: 2011-06-14 05:07:50
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > ***"snupik09"chce zakupić sobie gilere dna 125 zarejestrowaną na 50,
    >
    > Nie przerejestrujesz jej - kazdy wydzial komunikacji ma dekoder VIN i
    > wyjdzie ze to 125ccm

    Nie dalej jak dwa tygodnie temu znajomy zarejestrował (właściwie
    przerejestrował) skuter 125 zarejestrowany już wczesniej jako 50 i nie była
    to pięćdziesiątka z większym silnikiem tylko stodwudziestkapiątka z
    papierami jako 50
    Jeżeli chodzi o przeglądy, to bez przesady - nikt pojemności nie będzie mu
    mierzył, zajrzą w dokumenty, sprawdzą hamulce i światła i to by było na
    tyle.

    Problem zacznie się w razie wypadku - od wypięcia się ubezpieczyciela na
    odpowiedzialność za spowodowane szkody poprzez madat za prowadzenie pojazdu
    bez uprawnień aż po możliwe oskarżenie o fałszowanie dokumentów. Problem
    może się też zacząc przy kontroli radarowej.

    Ja bym się nigdy w takie coś nie pchał, ale każdy ma swój rozum (lub jego
    brak) i niech potem odpowiada za swe zachcianki.

  • 5. Data: 2011-06-14 06:06:28
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > czlowieka...no dramat, na takie cos polecam "Opowiadania Kolymskie"
    > Warlama Szalamowa i generalnie wypierdolke z tego pojebanego kraju gdzies,
    > gdzie jest w miare bardziej sensownie...

    krzyż ci na droge i nie wracaj wywrotowcu ..

  • 6. Data: 2011-06-14 12:18:18
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-14 00:47, Piotr pisze:
    > W dniu 2011-06-13 22:42, Tytus z domQ pisze:
    >>

    > Widac, ze esbeckie kurwy nauczyly sie jak tu jeszcze zdoic
    > czlowieka...no dramat, na takie cos polecam "Opowiadania Kolymskie"
    > Warlama Szalamowa

    Ja na coś takiego polecam wizytę u lekarza.

    > i generalnie wypierdolke z tego pojebanego kraju
    > gdzies, gdzie jest w miare bardziej sensownie...

    Myślę, że jak wyjedziesz, to _będzie_ bardziej sensownie.

    A odpowiadając autorowi wątku: nie pchaj się w to. Jak nic się nie
    stanie, to będzie dobrze, ale jak wiadomo, jak ma się coś spieprzyć, to
    na pewno się spieprzy. Dlatego, odpuść sobie. Poczekaj ten rok, dwa i
    rób normalnie A1, czy tam co to będzie.

    Mystik

  • 7. Data: 2011-06-14 15:39:53
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Mystik <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Myślę, że jak wyjedziesz, to _będzie_ bardziej sensownie.

    A byla juz taka teoria, ale musieliby wyjechac wszyscy...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10