  • 11. Data: 2009-01-28 23:17:14
    Temat: Re: głośniki i nagrywarka #2: ostateczny wybór
    Od: "G Nowak" <a...@m...com>

    Przyznaje bez bicia, ze nie widzialem. Ostatnio zwiedzilem troche sklepow w
    poszukiwaniu kina domowego dla kolegi niestety nic z gotowych zestawow nie
    gralo tak ladnie jak niektore starocie potrafia.

    tzn tymi?
    http://www.axiomaudio.com/m80.html

  • 12. Data: 2009-01-29 20:11:01
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    G Nowak wrote:
    > tzn tymi?
    > http://www.axiomaudio.com/m80.html

    Niezupelnie. :) Creative Inspire Monitor M80.

    k,

  • 13. Data: 2009-01-29 23:23:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    KILu napisał/a:

    > Niezupelnie. :) Creative Inspire Monitor M80.

    Tu jest specyfikacja
    --
    animka

  • 14. Data: 2009-01-29 23:45:05
    Od: "G Nowak" <a...@m...com>

    A zaczalem sie bac, ze mam mniejsze ;p

  • 15. Data: 2009-01-29 23:56:15
    Od: " Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    G Nowak <a...@m...com> napisał(a):

    > A zaczalem sie bac, ze mam mniejsze ;p

    Rozwiazanie jest złe. Wszystko to głosniki komputerowe i wysiadają przy
    2+0 JBL Polecam głosniki JBL 2+0 albo 2+1

  • 16. Data: 2009-01-30 06:06:07
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Gil wrote:
    > Rozwiazanie jest złe. Wszystko to głosniki komputerowe i wysiadają przy
    > 2+0 JBL Polecam głosniki JBL 2+0 albo 2+1

    Hm. takich, jak JBL Duet retail? :)
    Bez przesady, zreszta M80 nie sa pozycjonowane jako glosniki komputerowe.
    JBL Spot czy Soundsticks to juz duzo wieksza cena, a muzyka zapewne i tak
    zabrzmi na nich gorzej, niz na M80.

    k,