  • 1. Data: 2013-06-02 03:06:46
    Temat: glowica Benro BH-00
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czy ktos uzywa tej glowicy (Benro BH-00)?
    Czy ma ona jakies wieksze minusy?
    I co z ta nominalna nosnoscia?
    Dystrybutor podaje 2kg - znacznie mniej niz wszystkie inne glowice Benro.
    Czy do lustrzanki powinno mimo to wystarczyc? Z obiektywem nie powinno
    byc przeciez wiecej, niz te 2 kg.
    A moze ktos poleca inne niedrogie lekkie (0,2kg) glowice z szybkozlaczka
    w podobnej (120zl) lub nizszej cenie?
    --
    TA

  • 2. Data: 2013-06-02 11:55:08
    Temat: Re: glowica Benro BH-00
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2013-06-02 03:06, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > byc przeciez wiecej, niz te 2 kg.
    > A moze ktos poleca inne niedrogie lekkie (0,2kg) glowice z szybkozlaczka

    Zdecydowanie odradzam głowice bez regulacji tarcia kuli. Odpuszczasz
    blokadę i aparat robi "fajt", albo radykalnie zmienia położenie.
    Mam i polecam Manfrotto 494RC2, ale jest nieco cięższa i dwa razy
    droższa :-(

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2013-06-02 17:12:57
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    T...@s...in.the.world napisał:
    > Dystrybutor podaje 2kg - znacznie mniej niz wszystkie inne glowice Benro.
    > Czy do lustrzanki powinno mimo to wystarczyc? Z obiektywem nie powinno
    > byc przeciez wiecej, niz te 2 kg.

    Żeby się komfortowo pracowało to podziel spec producenta przez dwa.

    m.

  • 4. Data: 2013-06-06 00:53:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <51ab167c$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>,
    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> wrote:

> [...]
    > blokadę i aparat robi "fajt", albo radykalnie zmienia położenie.
    > Mam i polecam Manfrotto 494RC2, ale jest nieco cięższa i dwa razy

    E, nie, dziekuje.
    Chcialem do Gorillapoda zamontowac.
    --
    TA

  • 5. Data: 2013-06-06 10:09:56
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2013-06-06 00:53, T...@s...in.the.world pisze:

    > E, nie, dziekuje.
    > Chcialem do Gorillapoda zamontowac.

    Może Triopo KJ-1?

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2013-06-06 21:28:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kopg4j$od9$1@news.task.gda.pl>,
    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> wrote:

    > Może Triopo KJ-1?

    O, nawet niedrogo. (od 70zl), ale plytka tez nie pasuje. No i ciezki.
    Chyba sie zdecyduje na oryginalne Joby (od 140zl).
    Zdaje sie, ze jest nie do pobicia jesli chodzi o wage.
    --
    TA