  • 1. Data: 2010-01-02 19:00:36
    Temat: gniazda procka na plytach ASUSa zbyt blisko kosci pamieci?
    Od: metrampaz metrampaz <m...@g...com>

    Planuje rozbudowac kompa o 3 elementy. Plyte + procek + pamieci. Moje
    pytanie kieruje do tych, co maja plyte:
    Asus M4A78T-E
    albo
    Asus Crosshair III Formula.

    Otoz na zdjeciach i w opiniach czytam, ze gniazdo procesora jest
    bardzo blisko pamieci DDR3, co czasami stwarza problemy przy duzych
    radiatorach. Mam Scythe Mugen (http://nvision.pl/img/200901/
    scythe_mugen_2_03.jpg), ktory jest rzeczywiscie wielki i szeroki. Jak
    sprawdzic, czy nie bedzie kolidowal na tych plytach z kostkami
    pamieci?
    Moze ktos ma te plyty (badz podobne) z takim radiatoroem i wie, czy to
    pojdzie, czy nie?

    Metrampaz

  • 2. Data: 2010-01-03 09:26:21
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-02 20:00, metrampaz metrampaz pisze:
    > Moze ktos ma te plyty (badz podobne) z takim radiatoroem i wie, czy to
    > pojdzie, czy nie?

    Poszukać na stronie producenta radiatora datasheet'a gdzie ładnie na
    rysunku technicznym jest rozrysowane, co ma jaki wymiar. To samo zrobić
    z instrukcją do płyty głównej. Nie do wszystkich są dostępne, wtedy
    warto się postarać o zdjęcie płyty głównej w skali 1:1 albo poprosić
    sprzedawce w sklepie o pokazanie płyty i wtedy samemu zmierzyć

    > Metrampaz

    Metrampaż? Taki ładny zawód, z kulturą języka związany, a post napisany
    bez polskich znaków? Oj, nieładnie;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |