  • 121. Data: 2019-05-31 11:46:34
    Temat: Re: 5x 10 lat za gwalt
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Generalnie to dość bezpieczna konstrukcja. Inaczej byś nie dał rady
    > przejechać przez miasto, bo by "mający pierwszeństwo piesi" wskakiwali
    > przed maskę.

    Jakoś w krajach zachodnich, ani na węgrzech do takich sytuacji nie
    dochodzi. Więc to SF, albo wręcz fantasy, bo z nauką to niewiele ma
    wspólnego, skoro gdzie indziej działa prawidłowo.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 122. Data: 2019-05-31 23:40:44
    Temat: Re: 5x 10. Pieszy przy przejściu.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A strzelnica kryta czy taka pod gołym niebem?

    A co to za różnica na dystansie 90 metrów? Na ten dystans kule leci
    około 1/10 sekundy. To by musiała być jakaś wichura, żeby to miało
    znaczenie.

  • 123. Data: 2019-05-31 23:43:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2019 o 06:27, Shrek pisze:

    > Na pewno?

    Ja na pewno, a Ty, to nie wiem.

    > Ale w liczbach - proszę ja dałem 0,997 - dajesz.

    A dla kogo ten wywiad? Bo jak dla Dziennika, to bez kozery powiem
    "pińcet" :-)

    > Zawyżone na twoją korzyść.

    Skowo "z sufitu", to nie ważne, w którą stronę.

  • 124. Data: 2019-06-01 00:48:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-31, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > A co to za różnica na dystansie 90 metrów? Na ten dystans kule leci
    > około 1/10 sekundy. To by musiała być jakaś wichura, żeby to miało
    > znaczenie.

    Liść, gałąź, nawet jakiś ptok. Nie musi być wichura. Przy tysiącu
    strzałow prawdopodobieństwo zdarzenia rośnie.

    --
    Marcin

  • 125. Data: 2019-06-01 14:11:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Liść, gałąź, nawet jakiś ptok. Nie musi być wichura. Przy tysiącu
    > strzałow prawdopodobieństwo zdarzenia rośnie.

    Pewnie, że wzrasta. Liść, czy gałąź na strzelnicy, to trochę mało
    prawdopodobne. Za blisko 40 lat spędzonych na strzelnicach raz jeden
    widziałem na zawodach na strzelnicy LOK w Tarnowie, jak strzelająca
    karabinek małokalibrowy na 50 m przypadkowo trafiła jakiegoś ptaszka.
    Pomimo to pocisk uderzył w tarczę, tyle że obryzgał ją krwią. Nie
    potrafię powiedzieć, jak daleko od tarczy był ptak w momencie trafienia,
    bo wylądował pod tarczą.

  • 126. Data: 2019-06-01 15:27:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja na pewno, a Ty, to nie wiem.

    Biegacie z rakami w kaburach i robicie fikołki?

    Czyli nie potrafisz określić.

    Shrek

  • 127. Data: 2019-06-01 16:41:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.06.2019 o 15:27, Shrek pisze:

    > Biegacie z rakami w kaburach i robicie fikołki?

    Ja, to z jednym.