  • 1. Data: 2019-05-20 19:54:46
    Temat: 5x 10 lat za gwalt
    Od: ń <...@...n>

    www.mirror.co.uk/news/uk-news/farm-workers-abducted-
    teenager-filmed-16171793
    Czy w Polsce zapadają podobne wyroki?

  • 2. Data: 2019-05-20 22:58:33
    Temat: Re: 5x 10 lat za gwalt
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2019 o 19:54, ń pisze:
    > www.mirror.co.uk/news/uk-news/farm-workers-abducted-
    teenager-filmed-16171793

    > Czy w Polsce zapadają podobne wyroki?

    Możesz rozszerzyć pytanie? Chodzi Ci o to, czy są zbiorowe gwałty?

  • 3. Data: 2019-05-20 23:19:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    teenager-filmed-16171793

    > Możesz rozszerzyć pytanie? Chodzi Ci o to, czy są zbiorowe gwałty?

    niedawno było głośno o zbiorowym gwałcie na polskiej turystce i ciężkim
    pobiciu jej męża na plaży w Rimini we Włoszech.

    https://www.se.pl/wiadomosci/polska/gwalt-na-polce-w
    -rimini-nieletni-sprawcy-dzis-uslysza-wyrok-aa-7n4v-
    Q47Q-iwGy.html

    Gwałt na Polce w Rimini. Skandaliczny wyrok włoskiego sądu
    2018-02-08 14:42

    w Polsce również się zbiorowe gwałty zdarzają, ale sprawcy tuziemcy :

    https://www.se.pl/wiadomosci/polska/zbiorowy-gwalt-n
    a-26-latce-w-lodzi-sprawcy-robili-jej-zdjecia-sa-zar
    zuty-aa-84Sg-8fEW-H34p.html

    Zbiorowy gwałt na 26-latce w Łodzi. Sprawcy robili jej zdjęcia. Są zarzuty

    2018-04-05 13:33

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 4. Data: 2019-05-21 15:46:58
    Od: ń <...@...n>

    Próbuje sobie przypomnieć kiedy w Polsce zapadł wyrok 5x 10 lat za gwałt.
    Bardziej mi przychodzi do głowy 2 lata w zawiasach dla jednego, a reszta wolna.
    Trudno w Polsce dać więcej, skoro za morderstwo przez kierowcę taksówki dwóch osób na
    pasach polski sąd wymierza 2x 2 lata od
    zamordowanego łebka.

    -----

  • 5. Data: 2019-05-21 16:02:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 21 May 2019 15:46:58 +0200, ń napisał(a):

    > skoro za morderstwo przez kierowcę taksówki dwóch osób na pasach polski sąd
    wymierza 2x 2 lata

    Bo to nie morderstwo, głupolu. Ale co może wiedzieć ktoś kto pisze do
    góry nogami.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2019-05-21 17:01:17
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.05.2019 o 16:02, Jcek Maciejew pisze:

    > Bo to nie morderstwo, głupolu. Ale co może wiedzieć ktoś kto pisze do
    > góry nogami.

    czyżby Jcek miał na myśli język hebrajski ? pytania się mnożą:))))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 7. Data: 2019-05-21 19:49:11
    Od: ń <...@...n>

    Jeśli to będzie Twoja żona i dziecko, to zmienisz zdanie.
    Ale my nie wytrzymamy natychmiastowego oskarżenia wszystkich polskich taksówkarzy o
    antysemityzm.
    Chamstwo wyssałeś z mlekiem matki czy z nasieniem rabina?

    -----

  • 8. Data: 2019-05-21 20:36:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    >Próbuje sobie przypomnieć kiedy w Polsce zapadł wyrok 5x 10 lat za
    >gwałt.
    >Bardziej mi przychodzi do głowy 2 lata w zawiasach dla jednego, a
    >reszta wolna.

    Podniecasz sie tymi 5x - bylo ich 5, to piec wyrokow.
    Znajdz jakis przyklad, gdzie jeden zgwalcil 5 kobiet - tez dostal
    5x10 lat ?
    Tzn w Anglii znajdz, nie w USA.

    A u nas ... skoro kodeks do niedawna przewidywal od 2 do 12 lat,
    to co sie dziwisz, ze 10 to musial byc przypadek szczegolnie ciezki.

    Poza tym skazywac na 12 lat to jest troche spolecznie nieuzasadnione
    ... chyba, ze sie wypowiada kobieta :-)

    >Trudno w Polsce dać więcej, skoro za morderstwo przez kierowcę
    >taksówki dwóch osób na pasach polski sąd wymierza 2x 2 lata od
    >zamordowanego łebka.

    To jest jeszcze inne przestepstwo.

    J.

  • 9. Data: 2019-05-21 20:44:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.05.2019 o 19:49, ń pisze:
    > Jeśli to będzie Twoja żona i dziecko, to zmienisz zdanie.

    nie zmieni, Jcek woli aby jego dziecko wychowywał dwóch gejów, a nie on
    i jego żonka:)))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 10. Data: 2019-05-21 20:46:00

    Wolałbyś, żeby Twoja córka i żona zostały zgwałcone, czy zamordowane na pasach przez
    taryfiarza?
    Co jest cięższym przestępstwem?
    Za taryfiarza możesz podstawić oswobodzicielską Krassnają Armię.

    -----