  • 1. Data: 2006-03-03 06:49:12
    Temat: Aktualizacje BIK
    Od: "inwestor" <i...@i...koszalin.pl>

    Witam,

    GE wysyła informacje do BIKu 25 dnia każdego miesiąca. Chciałem zapytać, czy
    jest szansa "przyciśnięcia" banku, aby zaktualizował dane zawarte w bazie w
    trybie natychmiastowym?
    Nie wiem jak to jest określone w ust. ODO, ale wydaje mi się to logiczne, że
    mam prawo żądać aktualizacji posiadanych na mój temat danych.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2006-03-03 10:34:26
    Temat: Re: Aktualizacje BIK
    Od: " " <e...@W...gazeta.pl>

    inwestor <i...@i...koszalin.pl> napisał(a):

> [...]
    że
    > mam prawo żądać aktualizacji posiadanych na mój temat danych.

    Raczej nie przyśle informacji wcześnej. A Ge wysyła... ale nie zawsze na
    czas. Czasem widziałem przypadki, że Ge wysłało, ale 3 mce później, a
    klientów w żywe oczy oszukiwało, że wysłało. Pozatym Bank płaci za dokonanie
    korekty, jakieś kilkaset złotych. Jeżeli wysyła informacje na temat klientów
    raz w miesiącu, aktalizacja odbywa się bez opłat. A na tą chwilę powinno
    Panu wystarczyć zaświadczenie z Ge o spłacie.
    Większość normalnych banków, a w szeczególności normalnych pracowników tych
    banków, którzy znają zasady rozliczania się z danych z Bikiem nie zrobi
    problemów.

    Pozdrawiam
    ebancowiec
    http://www.ebanco.com.pl