PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bardzo dla mnie ważna sprawa!

  • 1. Data: 2002-03-21 13:57:19
    Temat: Bardzo dla mnie ważna sprawa!
    Od: "Anka" <A...@w...pl>

    Szanowni grupowicze!
    Czy ktokolwiek z Was ma jakieś doswiadczenie lub coś wie na temat usług
    serwisu http://www.praca.expres.com.pl ?
    Bardzo liczę na Waszą pomoc - nie wiem czy ta firma nabija ludzi w butelkę ,
    czy też nie?.

    Pozdrawiam, Anka.

  • 2. Data: 2002-03-21 14:16:44
    Temat: Re: Bardzo dla mnie ważna sprawa!
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Anka" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktokolwiek z Was ma jakieś doswiadczenie lub coś wie na temat usług
    > serwisu http://www.praca.expres.com.pl ?

    Jak dla mnie naciągacze.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-03-21 14:25:18
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >serwisu http://www.praca.expres.com.pl ?
    >Bardzo liczę na Waszą pomoc - nie wiem czy ta firma nabija ludzi w butelkę ,

    Kazda firma pobierajaca oplaty od osoby poszukujacej pracy to oszusci,
    poniewaz kazda agencja rekrutacyjna pobiera oplaty od pracodawcy za wyszukanie
    osoby.

    Pzdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-03-22 18:17:09
    Od: "H W C W" <h...@p...onet.pl>

    > Kazda firma pobierajaca oplaty od osoby poszukujacej pracy to oszusci,
    > poniewaz kazda agencja rekrutacyjna pobiera oplaty od pracodawcy za
    wyszukanie
    > osoby.
    Dlaczego oszusci? Maja podwojny zysk - podobnie jak agencje nieruchomosci
    przy sprzedazy mieszkan - pobieraja prowizje i od sprzedajacego i od
    kupujacego. A praca to dzisiaj chyba cenniejsza rzecz niz mieszkanie...
    HWCW

  • 5. Data: 2002-03-22 20:03:09
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Fri, 22 Mar 2002 19:17:09 +0100, "H W C W" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Dlaczego oszusci? Maja podwojny zysk - podobnie jak agencje nieruchomosci
    >przy sprzedazy mieszkan - pobieraja prowizje i od sprzedajacego i od
    >kupujacego. A praca to dzisiaj chyba cenniejsza rzecz niz mieszkanie...

    Wg. ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu formy
    zajmujące się pośrednictwem pracy muszą mieć zezwolenie Krajowego
    Urzędu Pracy. Wg. tejże ustawy nie wolno żądać od poszukujących pracy
    pieniędzy. Tak więc w świetle prawa jest to nielegalne.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 6. Data: 2002-03-23 07:10:25
    Temat: Re[2]: Bardzo dla mnie ważna sprawa!
    Od: h...@p...onet.pl (darek)

    Witaj H,

    Friday, March 22, 2002, 7:17:09 PM, napisałeś:

> [...]
    HWCW> wyszukanie
    HWCW> Dlaczego oszusci? Maja podwojny zysk - podobnie jak agencje nieruchomosci
    HWCW> przy sprzedazy mieszkan - pobieraja prowizje i od sprzedajacego i od
    HWCW> kupujacego. A praca to dzisiaj chyba cenniejsza rzecz niz mieszkanie...
    Za jakieś 1000pln miesięcznie mogę Cię zatrudnić:))
    A mieszkać możesz na dworcu alibo pod mostem:(
    HWCW> HWCW

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 7. Data: 2002-03-23 19:49:57
    Od: "drak" <n...@b...pl>

    Witam,
    troche inaczej to widze, a to jakoś tak nieestetycznie i nieprofesjonalnie
    wygląda - 16zł, 150zł... jak handelek na bazarku :). Kasa, kasą, ale wydaje
    mi się, że szkoda nerwów i zbędnych złudzeń. W chwili totalnego desperados
    nie wysłał bym im swojego CV... jeszcze z nim coś zrobią i powiedzmy
    odsprzedadzą za 15,99zł ;)... a w ogóle to myśle, że lepiej by im biznes
    szedl, gdyby na starcie dorzucali coś gratis, lub 50% więcej, tak np. praca
    [150zł] + jakies dodatki, np. dwutygodniowe wakacje, albo jakies bony
    towarowe, czy inne bonusy... wszystkie dodatki oczywiście gratis.

    > Dlaczego oszusci? Maja podwojny zysk - podobnie jak agencje nieruchomosci
    > przy sprzedazy mieszkan - pobieraja prowizje i od sprzedajacego i od
    > kupujacego. A praca to dzisiaj chyba cenniejsza rzecz niz mieszkanie...
    przekonująco prawisz... pracujesz w tej lub podobnej agnencji? ;), hmm, tak
    naprawde uwazasz, ze agencje nieruchomosci sa uczciwe i czy to dobre
    porownanie z agencja posrednictwa pracy...

    Pozdrawiam,
    drak