PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy przy rozmowach kwalifikacyjnych

  • 1. Data: 2002-03-21 14:16:39
    Temat: Testy przy rozmowach kwalifikacyjnych
    Od: Urszula Manczuk <u...@t...pl>

    Witam wszystkich,

    Mam do wszystkich prosbe o pomoc. Otoz moj chlopak przeszedl pierwszy
    etap rozmow w sprawie pracy i niedlugo czeka go nastepny etap.
    Zapowiedziano mu ze bedzie musial przejsc przez serie testow. Nie sa to
    typowe testy psychologiczne o ktorych czytalam w postach wczesniejszych
    ale raczej testy sprawdzajace tylko i wylacznie specyficzne umiejetnosci
    managerskie.
    Czy ktos z was spotkal sie z czyms takim ? W jaki sposob to wyglada oraz
    moze najwazniejsze jak sie do takich testow przygotowac ? Moze ktos was
    spotkal sie z informacjami na ten temat w necie. Bylabym bardzo
    wdzieczna za wszelkie sugestie.

    Z gory dziekuje,

    Pozdrawiam

    Ula

  • 2. Data: 2002-03-21 15:40:44
    Temat: Re: Testy przy rozmowach kwalifikacyjnych
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Uzytkowniczka "Urszula Manczuk" napisala:
    > Witam wszystkich,

    Rowniez witam,

    > Zapowiedziano mu ze bedzie musial przejsc
    > przez serie testow.

    A bylas na http://www.pracuj.pl ? Sa tam roznorakie testy z jakimi mozna
    sie spotkac na rozmowie kwalifikacyjnej. Warto zajrzec do wszystkich to
    zawsze mniejsze szanse, ze czlowieka zaskocza czyms nowym.

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
    http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \

  • 3. Data: 2002-03-21 17:46:24
    Od: "jarekg" <h...@p...onet.pl>

    jest mailingowa grupa hrm'owa , jak sie dobrze zakrecisz to moze dostaniesz,
    w koncu to oni takie testy wykorzystuja hrm-pl ;-)))
    h...@y...com
    http://docs.yahoo.com/info/terms/

    pozdr
    jarekg