  • 11. Data: 2018-01-21 21:08:44
    Temat: Re: Ciekawostka o dojeniu
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-21 o 14:40, Ghost pisze:

    > Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup

    > ZUOOOOOO!

    > Ale pewnie mniejsze zło, c'nie?

    Zarkałam z doskoku z kuchni na ten "reportażyk", a właściwie
    prześmiewczy kabaret. Trwało to krótko i było tak beznadziejne jak
    przedstawienia dzisiejszych kabaretów.

    W poprzednim poście popełniłam błąd ortograficzny, co mi sę nie zdarza.
    Trzeba będzie pewną osobę robiącą specjalnie błędy ortograficzne wrzucić
    do KF-a, bo jestem wzrokowcem.

    --
    animka

  • 12. Data: 2018-01-22 07:12:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Użytkownik "Animka" 5a6266ed$0$604$6...@n...neostrada.pl

    > "Wieś Rębiszewo Studzianki w gminie Kołaki Kościelne entuzjastycznie przyjęła
    premiera. Mateusz Morawiecki przechadzał się po
    > oborze w swetrze, bez krawata ( to dobrze ), w eleganckich butach (trochę

    Na Suwalszczyźnie, gdzie mieszkają Litwini łatwiej mi było spotkać
    pastucha w garniturze i krawacie niż w swetrze. Zaś krowy w oborach
    miały lepsze warunki niż robotnicy z Afryki na farmach zachodniej Europy.

    > gorzej). Premier ochoczo głaskał bydło, a nawet chyba rwał się do krów, żeby
    wydoić:

    Bardzo ciekawe -- obecnie krowy są dojone mechanicznie.

    > "Powiedziałem już panu gospodarzowi, panu Grzegorzowi, że nawet byłem kiedyś
    wprawny w tym fachu dojenia krówek" - rzekł premier.

    Doiłem krowę, gdy byłem małym dzieckiem.

    Do krowy siada się z jej prawej strony, zaś do konia podchodzi z jego lewej.

    Tego mnie uczono na wsi, ale nie wyjaśniono, dlaczego nie można krowy
    doić z lewej czy dosiadać konia z prawej.... ;)

    -=-

    W okolicach Zambrowa obory raczej nie były dostępne dla ,,zwiedzających'',
    jak miało to miejsce na polskiej Litwie a krowie jedzenie gniło na deszczu...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......