    From: "ls" <s...@u...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Do klientow BPH PBK - pytanie
    Date: Wed, 15 Oct 2003 07:52:48 +0200

    Czesc
    Przyszedl mi liscik z banku, w ktorym mowa o tym, ze moja dotychczasowa Visa
    Electron po zakonczeniu okresu waznosci zostanie zastapiona przez Maestro.
    Jezeli zas nie chce, aby tak sie stalo, mam dac odpowiedz do konca
    pazdziernika.
    Nie mam pojecia, czym sie roznia te karty i ktora z nich jest lepsza (wady,
    zalety).
    Stad pytanie, co zrobic: pozostac przy VE, czy zgodzic sie na Maestro?
    pozdr.
    ls