  • 1. Data: 2007-07-11 08:09:20
    Temat: Doradźcie sklep internetowy na start
    Od: jerry <j...@n...pl>

    Witam,
    Jak w temacie. Poszukuję oprogramowania sklepu internetowego w
    NAJPROSTSZEJ wersji, w sam raz na start internetowego kanału
    dystrybucji. Gdy się przyjmie pomyslę o takich kombajnach jak np. SOTE
    ale na razie budżet na to mam o wiele skromniejszy, w przybliżeniu 600 -
    800 pln. Z założeniem, że grafikę dostosuję we własnym zakresie (swoje
    logo, bannery).
    WAŻNE: to nie ma być osCommerce.

    Z góry dziękuję za oferty, lub porady.
    jarek

    priv:
    jaroslaw[at]zarychta[dot]pl

  • 2. Data: 2007-07-11 09:38:01
    Temat: Re: Doradźcie sklep internetowy na start
    Od: ErkA <a...@a...pl>

    zapraszam do zalozenia sklepu na www.Bazarek.pl

    --
    pozdrawiam serdecznie rafi

    +++++++++++to++nie++jest++reklama++;)+++++++++++
    www.BAZAREK.pl - DARMOWE SKLEPY INTERNETOWE,
    Otwórz sklep online i zarabiaj-bez opłat, bez prowizji
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • 3. Data: 2007-07-11 09:40:47
    Od: jerry <j...@n...pl>

    ErkA napisał(a):

    > zapraszam do zalozenia sklepu na www.Bazarek.pl

    Dziekuję, zależy mi jednak by sklep działał w mojej domenie.

  • 4. Data: 2007-07-11 09:55:37
    Od: ErkA <a...@a...pl>

    jerry napisał(a):

    > Dziekuję, zależy mi jednak by sklep działał w mojej domenie.

    To nie problem, nowy Bazarek.pl to calkowicie odmieniona
    funkcjonalnosc. Mozliwe jest podpiecie wlasnej domeny np:
    http://www.sklep.active-com.pl/. Co najwazniejsze wszystko jest za
    darmo do konca roku, a po nowym roku przewiduje oplaty w okolicach
    10zl/miesiecznie za sklep.

    Generalnie:

    Klienci odwiedzajšcy sklep poruszajš się tylko po Twoim sklepie, kupujš
    produkty, rejestrujš się, majš dostęp do własnej historii zamówień -
    wszystko bezposrednio na stronie sklepu.

    Zakładajšc u nas sklep a nawet wiele sklepów (wszystkie podpięte pod
    jedne konto), sam wybierasz pod jakš domenš ma być sklep (mamy aż 5
    różnch domen do wyboru: bazarek.pl, es24.pl, sklepyfirmowe.pl,
    abc24.eu, eshopping24.eu), masz także możliwoœć podłšczenia własnej
    domeny. Majšc u nas sklep zajmujesz się sprzedażš, nie musisz się
    martwić o hosting, backup danych czy aktualizacje - wszystkim zajmujemy
    się my, a jeœli potrzebujesz dodatkowš funkcjonalnoœć również się tym
    zajmiemy. Twoje produkty będš promowane w naszym Pasażu Bazarek.pl oraz
    partnerskim serwisie KupSprzedaj.pl.

    We własnym sklepie będziesz mógł:
    tworzyć własne kategorie i podkategorie
    dodawać cechy produktów
    ustawiać profile produktów
    ustalać rabaty na produkty
    przeglšdać historię zamówień
    przeglšdać zarejestrowanych klientów
    eksportować i importować produtkty
    przyjmować płatnoœci online
    zarzšdzać tresciš (zaawansowany system CMS)
    dodawać nieograniczonš iloœć produktów i zdjęć
    definiować przesyłki zależnie od wagi zamówienia
    tworzyć własne layouty (wkrótce)

  • 5. Data: 2007-07-11 12:27:44
    Od: "project2000" <p...@g...pl>

    > WAŻNE: to nie ma być osCommerce.

    A co chcesz od oscommerce?

    W tej cenie to chyba nic innego nie oczekuj...

  • 6. Data: 2007-07-11 12:46:44
    Od: jerry <j...@n...pl>

    > A co chcesz od oscommerce?

    by był bezpieczny, nie jest.

    > W tej cenie to chyba nic innego nie oczekuj...

    jestem odmiennego zdania

  • 7. Data: 2007-07-11 13:41:54
    Od: "..:: mAnDeLbRoT ::.." <m...@a...w.stopce.pl>

    jerry wrote:

    > by był bezpieczny, nie jest.

    i by był napisany w zgodzie z obowiązującymi standardami... patrzyłeś
    kiedyś w kod osCommerce, zdecydowanie odradzam ten sklep

    > jestem odmiennego zdania

    popieram

    ... i pozdrawiam :)

    --
    ...:: mAnDeLbRoT ::..
    mandelbrot zawijasek :) tlen kropka pl

  • 8. Data: 2007-07-11 19:07:29
    Od: Jan Nepomucen <b...@e...pl>

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 10:09:20 +0200, jerry napisał(a):

> [...]
    > ale na razie budżet na to mam o wiele skromniejszy, w przybliżeniu 600 -
    > 800 pln. Z założeniem, że grafikę dostosuję we własnym zakresie (swoje

    Zainteresuj się KQS (http://kqs.pl/). IMHO ciężko w tej cenie znaleźć coś
    lepszego/funkcjonalniejszego...

    --
    pozdr

  • 9. Data: 2007-07-11 20:12:06
    Temat: Odp: Doradźcie sklep internetowy na start
    Od: "boro" <b...@b...comcom.pl>

> [...]
    > ale na razie budżet na to mam o wiele skromniejszy, w przybliżeniu 600 -
    > 800 pln. Z założeniem, że grafikę dostosuję we własnym zakresie (swoje

    Również polecę ci sklep KQS (http://www.kqs.pl/)
    Prosta instalacja i obsługa, duże możliwości, stale rozwijany przez autora a
    wszystkie aktualizacje są bezpłatne, w razie problemów forum użytkowników
    służy pomocą, sam autor też pomaga w rozwiązywaniu ewentualnych problemów.
    Poczytaj sobie http://forum.kqs.pl/index.php dowiesz się wiecej.

    Boro

  • 10. Data: 2007-07-14 10:27:11
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    jest jeszcze shoper.pl ,
    kiedys sie zastanawialem czy wybrac kqs czy shopera i do tej pory nie
    podjalem decyzji..:)

    pozdrawiam
    Wasyl