  • 41. Data: 2024-04-29 12:19:31
    Temat: Re: Dostałem nową kartę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Apr 2024 21:01:32 +0200, _Master_ wrote:

    > Wyrabia sobie karty bo raz na rok wyjeżdża za granicę?

    Karty ma od dawna :-)

    J.

  • 42. Data: 2024-05-02 18:38:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 29.04.2024 o 11:52, J.F pisze:

    > Ten na KK jest za darmo. Dla mnie.
    > Spłącam w GP i generalnie nie uważam tego za kredyt.

    Dla mnie, biednego człowieka z dochodem niewiele wyższym od minimalnego,
    karta kredytowa jest doskonałym wynalazkiem. Kiedy potrzebuję wydać
    więcej, niż akurat mam na koncie, to po prostu płacę, bez spiny. Po
    wpłynięciu pieniędzy z ZUSu spłacam zadłużenie i po sprawie.
    Nauczyłem się już gospodarować środkami z kont, żeby nie wydawać ponad
    stan - co mi się zdarzało dawniej, w pierwszych latach korzystania z
    karty kredytowej. ;)

    --
    -
    Akarm

  • 43. Data: 2024-05-02 23:34:48
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 29.04.2024 o 12:19, J.F pisze:
    > Karty ma od dawna ?

    Dalej nie widzę powodu aby je mieć.

    Napisz że chodzi o modę czy przyzwyczajenie.

    Po co to wyszukiwanie debilnych powodów.

    Kawa na ławę.

  • 44. Data: 2024-05-02 23:39:30
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 29.04.2024 o 11:45, J.F pisze:
    > Tak.
    > Obsluga blika jest uciążliwa, a drobne pieniądze na koncie zawsze mam.
    > Jak to mówią - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ?

    Jakie masz jeszcze życiowe problemy takiego rodzaju?

    Pewnie jeździsz automatem

    Dalej nie widzę powodu aby mieć jakieś karty skoro można to samo zrobić
    w telefonie.

    Może masz problemy z zasięgiem? Ale w Polsce w XXI wieku to mamy lepszy
    niż na zachodzie.

  • 45. Data: 2024-05-03 14:10:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-05-02 o 23:34, _Master_ pisze:

    > Dalej nie widzę powodu aby je mieć.
    >
    > Napisz że chodzi o modę czy przyzwyczajenie.

    Chyba bardziej o wygodę.

  • 46. Data: 2024-05-03 22:01:38
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2024-04-25 o 17:06, J.F pisze:

    > Albo włączam kartę wielowalutową. Która jest "za darmo".
    > I znow bank nie zarabia.

    Aż trudno uwierzyć, że bank nie zarabia.
    To raczej klient posiadacz tej karty nie płaci, ale że bank jest tak
    uprzejmy, że daje kartę do używania i nic nie zarabia?

  • 47. Data: 2024-05-04 12:49:55
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 03.05.2024 o 14:10, cef pisze:
    > Chyba bardziej o wygodę.

    Czyli nic istotnego dla Kowalskiego co wydaje pieniądze max 3 razy dziennie.

  • 48. Data: 2024-05-04 12:51:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 03.05.2024 o 22:01, Krzysztof 'kw1618' pisze:

    > Aż trudno uwierzyć, że bank nie zarabia.
    > To raczej klient posiadacz tej karty nie płaci, ale że bank jest tak
    > uprzejmy, że daje kartę do używania i nic nie zarabia?

    Są tacy co twierdzą że na nich REKLAMA nie działa ;-)

  • 49. Data: 2024-05-04 12:54:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 29.04.2024 o 11:49, J.F pisze:
    > A widzisz, to wyjaśnij z żoną, czemu blik jest niedobry ?

    Zostajemy nadal w kwestii przyzwyczajenia albo mody.

    Żona nie potrafi kupować w sklepach internetowych na telefonie.

    Za nią robię to ja. Mogłaby się nauczyć ale się przyzwyczaiła ;-)

  • 50. Data: 2024-05-04 12:55:58
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Innym gotówka pasuje

    Czyli nadal zostajemy w temacie przyzwyczajenia. Bo materialnie nic to
    nie daje a nawet psychologicznie bardziej uszczupla konto.

    Tyle bicia piany a nie dostałem żadnego argumentu oprócz "bo lubię" "bo
    taka moda"