  • 31. Data: 2015-02-10 21:38:04
    Temat: Re: Drzewa umierają stojąc.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek śledzi wątek z ciekawością i zastanawia go jedno:

    > czy te drzewa naprawdę umierają na hemoroidy?

    Jeśli stojąc, to całkiem możliwe.

    Jarek

    --
    Jedzie pociąg z daleka, nikt na stacjach nie czeka
    A konduktor pijany obija się o ściany, o ściany

  • 32. Data: 2015-02-10 21:52:43
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2015 21:38:04 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Pan Jacek śledzi wątek z ciekawością i zastanawia go jedno:

    > Jeśli stojąc, to całkiem możliwe.

    Hemoroidy to przypadłość siedzących.

  • 33. Data: 2015-02-11 10:52:40
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-10 o 20:57, Jacek pisze:
    > śledzę wątek z ciekawością i zastanawia mnie jedno:
    > czy te drzewa naprawdę umierają na hemoroidy?

    Nic dziwnego, skoro wykasztaniają się tylko raz na rok...

    Ewa

  • 34. Data: 2015-02-11 13:03:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Nic dziwnego, skoro wykasztaniają się tylko raz na rok...

    Tego nie wiem, ale kilka lat temu, w okresie szczególnie nasilonej
    aktywności szrotówka kasztanowcowiaczka, obserwowałem w Warszawie
    w pełni lata całkiem ogołocone z liści drzewa kasztanowców. Kwitły.

    Jarek

    PS
    Kiedy właściwie są poprawki matur?

    --
    Kasztanowcowiaczek jeden, miał koników siedem...

  • 35. Data: 2015-02-11 13:07:01
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2015 13:03:02 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > w pełni lata całkiem ogołocone z liści drzewa kasztanowców. Kwitły.

    Żadna sensacja, a zwykły i jak najbardziej typowy fizjologiczny mechanizm
    - nie tylko u kasztanowca. Każdy średnioznaty ogrodnik to wie.

  • 36. Data: 2015-02-11 15:19:00
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Tego nie wiem, ale kilka lat temu, w okresie szczególnie nasilonej
    > aktywności szrotówka kasztanowcowiaczka, obserwowałem w Warszawie
    > w pełni lata całkiem ogołocone z liści drzewa kasztanowców. Kwitły.

    Tak czy siak, kasztany były pewnie tylko raz - na przełomie września i
    października.

    > Kiedy właściwie są poprawki matur?

    "Znów za rok matura!" - na popularną melodię.

    Ewa

  • 37. Data: 2015-02-11 15:47:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Tak czy siak, kasztany były pewnie tylko raz - na przełomie września
    > i października.

    W ogóle nie było. Drań szrotówek pogryzł co mógł, a czego nie pogryzł,
    to opadło na ziemię. Zanim zawiązały się owoce. Drzewa były gołe, jak
    na wiosnę. Z tym że inaczej niż w normalnym cyklu, pojawiło się sporo
    kwiatów, a młodych liści wyrosło mało.

    > "Znów za rok matura!" - na popularną melodię.

    Nie ma jakiejś sesji jesiennej?

    Jarek

    --
    Jedzie, jedzie na Kasztance,
    Siwy strzelca strój!

  • 38. Data: 2015-02-11 17:17:08
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-11 15:47, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    Chodzi Ci o sierpienną?

  • 39. Data: 2015-02-11 17:25:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > Chodzi Ci o sierpienną?

    Nie wiem, nie miałem do czynienia, dlatego pytam.
    A te kasztany, to one jakoś tak w sierpniu kwitły,
    więc może być.

    Jarek

    --
    Zapach wody, zielony w cieniu, złoty w słońcu,
    W bezwietrzu sennym ledwo miesza się, kołysze,