    From: "H5N1" <h...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes
    Subject: Firma w UK, uslugi w UE, ale glównie w Polsce!
    Date: 30 Jul 2006 14:40:06 -0700

    Witam

    Wykonuje na zlecenia rózne projekty IT na umowe o dzielo, albo
    poprzez firme-posrednika, ale ze trace na posrednictwie czuje,
    ze warto by bylo zalozyc firme. Neci mnie pomysl zalozenia
    firmy w Anglii, slyszalem, ze to znacznie korzystniejsze niz w
    Polsce (oplaty tylko po przekroczeniu pewnego dochodu, mniej
    formalnosci, mniejsze podatki), a co wazniejsze umozliwiloby mi bez
    problemu swiadczenie uslug np. we Francji.

    Moje pytania dotycza glównie tego, czy mogloby to byc utrudnieniem
    dla polskich kontrahentów takowej firmy (natury prawnej,
    biurokratycznej, finansowej...), czy tez moze firma zamawiajaca
    jakis produkt w Polsce moze równie dobrze przyjac fakture z
    Polski, jak z innych krajów UE?
    (ale gdyby tak bylo, to za granice przerejestrowywalaby sie masa
    naszych przedsiebiorców, nieprawdaz? a moze to juz ma miejsce?)

    dzieki wielkie, pozdrawiam
    HP