  • 21. Data: 2014-08-31 15:32:22
    Temat: Re: Fundament pod dom szkieletowy - przewymiarowany?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5403034e$0$2241
    > Kierownik budowy tylko 3 razy na budowie? Wolne żarty. On ma tam być cały
    > czas i kierować budową! Odpowiada za to!

    buahahaha, znaczy chcesz mu płacic pensje przez cały czas budowy? :-)

    b.

  • 22. Data: 2014-08-31 15:33:12
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Dałem do wyceny ten fundament. Zobaczymy, co powie kandydat na wykonawcę.
    > Płytę wyliczyły mi firmy na około 30 tys.

    z izolacją pod płytą na XPS-e?

    b.

  • 23. Data: 2014-08-31 19:18:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-31 15:33, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:5402304f$0$2367
    >
    > z izolacją pod płytą na XPS-e?

    Bez.

    --
    MN

  • 24. Data: 2014-08-31 19:20:43
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-31 15:32, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:5403034e$0$2241
    >

    > buahahaha, znaczy chcesz mu płacic pensje przez cały czas budowy? :-)

    Nie. Płacę ekipie, która ma szefa i ten szef ma uprawnienia kierownika.
    Jak coś spieprzą - to idę wyegzekwować poprawki od niego.

    Chciałbyś, żeby dom budowali Ci chłopki roztropki bez wiedzy o budowaniu?

    --
    MN

  • 25. Data: 2014-08-31 20:04:57
    Od: "HANA" <h...@o...pl>

    .pl...

    W dniu 2014-08-30 18:15, HANA pisze:

    > bo wziales projektanta budynkow tradycyjnych
    > szkieletowka to inna bajka
    > to co zaoszczedziles na projekcie pojdzie teraz w beton ;-)

    Nie jest takk źle.
    Zapytałem go, czemu mam tak grube ławy. Wszystko było przeliczone na
    nośność gruntu, która nie jest jakaś szczególnie duża u mnie.

    Dałem do wyceny ten fundament. Zobaczymy, co powie kandydat na
    wykonawcę. Płytę wyliczyły mi firmy na około 30 tys.

    gdzies tam wtecz kiedys Ci wyliczylem
    powodzenia zycze
    Andrzej

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 26. Data: 2014-08-31 20:08:15
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 31 sierpnia 2014 19:20:43 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Nie. P�ac� ekipie, kt�ra ma szefa i ten szef ma uprawnienia kierownika.

    Ale nie kazdy tak buduje - wiekszosc moich znajomych buduje jednak
    systemem gospodarczym bo wychodzi paredziesiat tys pln taniej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 27. Data: 2014-08-31 20:48:19
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Nie. Płacę ekipie, która ma szefa i ten szef ma uprawnienia kierownika.
    > Jak coś spieprzą - to idę wyegzekwować poprawki od niego.

    tak mozna w szkieletorze gdy jedna ekipa ci robi szybciutko pod klucz -
    normalnie to sie inaczej robi :)

    b.