  • 1. Data: 2005-07-22 10:03:58
    Temat: Jak to rozwikłać?
    Od: "CEDO" <c...@g...pl>

    Witam.
    Pracuje w firmie z którą mam zawartą umowe na czas stały. Niestety atmosfera
    w jakiej przyszło mi pracowac w ostatnich miesiącach skłoniła mnie do
    poszukania innego pracodawcy.Mój nowy " chlebodawca" chce abym przeszedł do
    jego zakładu jak najszybciej a najlepiej odrazu. Z tego co sie orientuje,
    przysługuje mi okres miesięcznego wypowiedzenia. Jak wybrnąc z tej sytaucji
    i jak najszybciej przejsc do nowej firmy? Może sa jakies luki w prawie pracy
    ktore skroca miesieczne wypowiedzenie? czy moge zerwac umowe ze starym
    pracodawca z krotszym okresem wypowiedzenia? Za informacje z góry dziekuje
    Cedo

  • 2. Data: 2005-07-22 10:15:18
    Temat: Re: Jak to rozwikłać?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Dogadac sie z obecnym pracodawca i odejsc za porozumieniem stron.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-07-22 10:36:19
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > przysługuje mi okres miesięcznego wypowiedzenia. Jak wybrnąc z tej sytaucji
    > i jak najszybciej przejsc do nowej firmy? Może sa jakies luki w prawie pracy

    Nabluzgaj publicznie szefowi ;)

  • 4. Data: 2005-07-22 10:38:28
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *CEDO* wrote in <news:dbqg5s$758$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > ktore skroca miesieczne wypowiedzenie? czy moge zerwac umowe ze starym
    > pracodawca z krotszym okresem wypowiedzenia? Za informacje z góry dziekuje

    albo porozumienie stron albo daj wypowiedzenie i daj do zrozumienia ze
    lepiej niech cie zwolnia z obowiazku swiadczenia pracy, bo mozesz byc
    klopotliwy na wypowiedzeniu.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 5. Data: 2005-07-22 23:30:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "CEDO" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Możesz odejść wcześniej za porozumieniem stron. Dawniej było coś
    takiego, jak porozumienie pracodawców. Wówczas przechodziłeś najmniej
    boleśnie. Ale nie wiem, jak to teraz działa.