  • 1. Data: 2005-07-22 10:14:54
    Temat: Urząd pracy i staże
    Od: adas <b...@m...wd>

    Witam!

    Moja dziewczyna zarejestrowała się w PUP jako bezrobotna i zaczęła
    ubiegać się o staż. Poszła do odpowiedniego pokoju i Pani poinformowała
    ją, że ma dla niej ofertę stażową po czym zaczęła wypełniać dokumenty.
    Na sam koniec padło pytanie czy pracowała gdzieś wcześniej i jak
    usłyszała, że moja dzieczyna pracowała w sumie 4 miesiące na
    umowę-zlecenie to powiedziała, że nie należy się jej już staż i nie ma
    prawa się o niego ubiegać. Nic z tego nie rozumiemy. Czy ktoś słyszał o
    czymś takim?

    --
    pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2005-07-22 10:45:53
    Temat: Re: Urząd pracy i staże
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Fri, 22 Jul 2005 12:14:54 +0200, adas napisał(a):

> [...]
    > umowę-zlecenie to powiedziała, że nie należy się jej już staż i nie ma
    > prawa się o niego ubiegać. Nic z tego nie rozumiemy. Czy ktoś słyszał o

    Zgadza się :(
    Staż jest przeznaczony dla ludzi bez doświadczenia zawodowego.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2005-07-22 23:30:08
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Zgadza się :(
    > Staż jest przeznaczony dla ludzi bez doświadczenia zawodowego.

    hmmmm, nie powiem, jak ma byc, ale ja po studiach tez sie rejestrowalem,
    nastepnego poszedlem na staz, a podalem uczciwie, ze 2 lata wszesniej
    pracowalem na umowe zlecenie...

  • 4. Data: 2005-07-22 23:47:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w
    wiadomości news:dbrvhu$d1f$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > hmmmm, nie powiem, jak ma byc, ale ja po studiach tez sie
    rejestrowalem,
    > nastepnego poszedlem na staz, a podalem uczciwie, ze 2 lata wszesniej
    > pracowalem na umowe zlecenie...

    Na umowę zlecenie, to nie pracowałeś, tylko wykonywałeś zlecenie.

  • 5. Data: 2005-07-23 00:09:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Na umowę zlecenie, to nie pracowałeś, tylko wykonywałeś zlecenie.

    ...przy założeniu, że stan formalny był zgodny ze stanem faktycznym lub
    zadającemu pytanie nie będzie się chciało dochodzić swego stażu w sądzie
    pracy ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 6. Data: 2005-07-25 08:48:38
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Sat, 23 Jul 2005 01:30:08 +0200, gardziej napisał(a):

    > hmmmm, nie powiem, jak ma byc, ale ja po studiach tez sie rejestrowalem,
    > nastepnego poszedlem na staz, a podalem uczciwie, ze 2 lata wszesniej
    > pracowalem na umowe zlecenie...

    Bo i odpowiednie ustawy, i rozporządzenia, i interpretacje zmieniają się
    ciągle...

    3mcie się.