  • 1. Data: 2014-11-27 19:51:38
    Temat: Jarosława Mikosa prezesa zarządu STOLARKI Wołomin [w upadłości]
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    W dniu dzisiejszym napisałam mejla do
    Jarosława Mikosa Prezesa Zarządu STOLARKI Wołomin [w upadłości]
    w sprawie kadrowej, ponieważ jestem byłym pracownikiem STOLARKI.
    Że jest prezesem zarządu STOLARKI dowodzi na przykład link :
    http://www.kto-kogo.pl/Jaros%C5%82aw_Mikos

    W odpowiedzi odpisał krótko:
    "Prosze mnie nie nękać emailami. Nie jestem prezesem stolarki wolomin. Osoba
    właściwa jest syndyk. Z poważaniem. JM"
    Błędy ortograficzne nie zmienione.
    Swój mejl wysłałam na adres mejlowy poprzez Wirtualną Polskę.

    Będzie burżuj mówił w przeciwieństwie do Beredy, że on to nie on?
    Poniższe dowodzą , że to ten sam człowiek (jest więcej takich publikacji w
    Internecie):
    1.Czytelnie i da się ściągnąć:
    http://www.proff.pl/.jaros%C5%82aw-mikos-976343
    2. Da się ściągnąć ale format bardzo nieczytelny:
    https://przeswietl.pl/jaroslaw-mikos
    oraz już nieściągalne artykuły na stronie Rzeczpospolitej i innych gazet i
    portali.
    W wakacje były jeszcze ściągalne. Niewidzialna ręka Mikosa?

    Według mnie to się nadaje do kryminału, ale nie wiem do jakiej partii
    donieść.
    Wszystkie partie są umoczone w żłobie.
    Rysy mordy podobne do Kurskiego, więc PiS, ale może się mylę?

    Jak połączyć wszystko co mi się zdarzyło, to wyłazi, że PiS i ruski wywiad
    to to samo.
    No ale Smoleńsk?
    Nie rozumiem, ale PiSu nigdy nie znosiłam, może to po prostu sami idioci?

  • 2. Data: 2014-11-27 21:17:49
    Od: "Nemo" <C...@N...us>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@i...pl> napisał

    > Według mnie to się nadaje do kryminału,

    A według mnie do wariatkowa.

    > PiSu nigdy nie znosiłam, może to po prostu sami idioci?

    Zapisz sie natychmiast, będziesz tam pasować idealnie.

  • 3. Data: 2014-11-27 23:28:33
    Od: "Moonsky" <g...@w...pl>

    "Stokrotka" <o...@i...pl> wrote in message

    > Nie rozumiem, ale PiSu nigdy nie znosiłam, może to po prostu sami idioci?

    Nie przejmuj się, na pewno Platforma ci pomoże:)

    Skąd w Polsce tylu durni?

    M.

  • 4. Data: 2014-11-27 23:40:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Moonsky wrote:

    > "Stokrotka" <o...@i...pl> wrote in message

    > Nie przejmuj się, na pewno Platforma ci pomoże:)

    to miasto Pisowców. Co jeden to lepszy.

    > Skąd w Polsce tylu durni?

    powinieneś najlepiej wiedzieć jako przedstawiciel wzorcowy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-11-28 08:44:25
    Od: Sonn <l...@i...pl>

    W dniu 2014-11-27 19:51, Stokrotka pisze:

    > Według mnie to się nadaje do kryminału, ale nie wiem do jakiej partii
    > donieść.
    > Wszystkie partie są umoczone w żłobie.

    Opowiedz o tym swojemu psychiatrze

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2014-11-28 20:05:41
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > No ale Smoleńsk?
    > Nie rozumiem, ale PiSu nigdy nie znosiłam, może to po prostu sami idioci?

    No i stało się, niewidzialna ręka Mikosa ( a może PiSu?)
    odcięła mi Internet na areo,
    co na razie kosztowało mnie 2zł
    by wysłać tego posta i odebrać pocztę inną metodą niż zwykle.

  • 7. Data: 2014-11-28 21:23:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Stokrotka wrote:

    > No i stało się, niewidzialna ręka Mikosa ( a może PiSu?)
    > odcięła mi Internet na areo,
    > co na razie kosztowało mnie 2zł
    > by wysłać tego posta i odebrać pocztę inną metodą niż zwykle.

    uważaj bo cie zasczelom z telefonu