eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJarosława Mikosa prezesa zarządu STOLARKI Wołomin [w upadłości] › Jarosława Mikosa prezesa zarządu STOLARKI Wołomin [w upadłości]
    From: "Stokrotka" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Jarosława Mikosa prezesa zarządu STOLARKI Wołomin [w upadłości]
    Date: Thu, 27 Nov 2014 19:51:38 +0100

    W dniu dzisiejszym napisałam mejla do
    Jarosława Mikosa Prezesa Zarządu STOLARKI Wołomin [w upadłości]
    w sprawie kadrowej, ponieważ jestem byłym pracownikiem STOLARKI.
    Że jest prezesem zarządu STOLARKI dowodzi na przykład link :
    http://www.kto-kogo.pl/Jaros%C5%82aw_Mikos

    W odpowiedzi odpisał krótko:
    "Prosze mnie nie nękać emailami. Nie jestem prezesem stolarki wolomin. Osoba
    właściwa jest syndyk. Z poważaniem. JM"
    Błędy ortograficzne nie zmienione.
    Swój mejl wysłałam na adres mejlowy poprzez Wirtualną Polskę.

    Będzie burżuj mówił w przeciwieństwie do Beredy, że on to nie on?
    Poniższe dowodzą , że to ten sam człowiek (jest więcej takich publikacji w
    Internecie):
    1.Czytelnie i da się ściągnąć:
    http://www.proff.pl/.jaros%C5%82aw-mikos-976343
    2. Da się ściągnąć ale format bardzo nieczytelny:
    https://przeswietl.pl/jaroslaw-mikos
    oraz już nieściągalne artykuły na stronie Rzeczpospolitej i innych gazet i
    portali.
    W wakacje były jeszcze ściągalne. Niewidzialna ręka Mikosa?

    Według mnie to się nadaje do kryminału, ale nie wiem do jakiej partii
    donieść.
    Wszystkie partie są umoczone w żłobie.
    Rysy mordy podobne do Kurskiego, więc PiS, ale może się mylę?

    Jak połączyć wszystko co mi się zdarzyło, to wyłazi, że PiS i ruski wywiad
    to to samo.
    No ale Smoleńsk?
    Nie rozumiem, ale PiSu nigdy nie znosiłam, może to po prostu sami idioci?