  • 11. Data: 2015-03-29 17:01:00
    Temat: Re: Jednoosoobowa DG - ewakuacja z Aliora.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" mf49t1$8o9$...@s...chmurka.net

    > Meritum się reklamował (nie tak dawno), że konto do działalności za 0.
    > Gdzieś czytałem, że nie ma prawnego wymogu, aby do działalności mieć konto inne niż
    osobiste.

    Ale przy okazji warto założyć osobiste -- 70 dych dostaje polecający.
    Mogę podzielić się. :)

    https://przejdzdomeritum.pl/P11550

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2015-04-30 19:59:02
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Próbowałem z mBankiem, ale się poddałem.
    Dwa wnioski z autentykacją przy pomocy przelewu z konta osobistego się nie powiodły,
    bo za pierwszym razem podana przeze mnie nazwa przedsiębiorstwa (zgodna z
    potwierdzeniem wpisu z gminy z 1998 roku) nie zgadzała się z CEIDG, a za drugim razem
    coś innego się nie zgadzało, ale bank nie był skłonny podzielić się wiedzą - co się
    nie zgadza. Podczas rozmowy telefonicznej zgodziłem się na przepisanie tego wniosku,
    ale gdy kurier przyjechał i okazało się, że zgody marketingowe już były "na tak" (a
    ja wnioskowałem zaznaczając "nie" w odpowiedzi) oraz klauzula poddania się BTW -
    zrezygnowałem.

    Czyli pozostaje Meritum? Czy może inne opcje się pojawiły przez ten miesiąc?

  • 13. Data: 2015-04-30 20:00:23
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Errata: chodzi o klauzulę poddania się BTE, a nie BTW :)

  • 14. Data: 2015-04-30 20:04:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-30, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
    > Errata: chodzi o klauzulę poddania się BTE, a nie BTW :)

    Przecież każdy bank to ma.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2015-04-30 20:25:21
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 19:04:16 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Przecież każdy bank to ma.

    przy zawieraniu umowy rachunku bankowego bez możliwości zaciągania debetu?
    W Aliorze nic takiego w umowie nie miałem a i w informacjach udostępnianych przez
    mBank podczas składania wniosku nic takiego (chyba) nie ma?

  • 16. Data: 2015-04-30 21:18:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-04-15 o 20:25, Jarek Andrzejewski pisze:

    > przy zawieraniu umowy rachunku bankowego bez możliwości zaciągania debetu?
    > W Aliorze nic takiego w umowie nie miałem a i w informacjach udostępnianych przez
    mBank podczas składania wniosku nic takiego (chyba) nie ma?

    W znanych mi wypadkach zawsze to mają. Jak nie wprost, to gdzieś ukrytą
    w regulaminie, który akceptujesz.

  • 17. Data: 2015-04-30 21:43:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-30, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    [...]

    > przy zawieraniu umowy rachunku bankowego bez możliwości zaciągania debetu?
    > W Aliorze nic takiego w umowie nie miałem a i w informacjach udostępnianych przez
    mBank podczas składania wniosku nic takiego (chyba) nie ma?

    Tak. Niedozwolone saldo debetowe może zawsze powstać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2015-04-30 23:22:34
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Sprawdziłem przed chwilą Meritum. Nie ma słowa o BTE (ani o bankowym tytule
    egzekucyjnym). Czyli jednak można...
    Ale co z tego, skoro prowadzenie rachunku(-ów) jest w jednym z czterech "pakietów", a
    za każdy pobierana jest opłata miesięczna - od 20 do 49 złotych.

  • 19. Data: 2015-05-01 11:18:25
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Zdecydowałem się na zawarcie umowy z FM Bankiem, a dokładniej z jego "smart-tworem".
    Na razie widzę, że tam, gdzie chciałem są zera. Zobaczymy, jak w praniu wyjdzie.

  • 20. Data: 2015-05-04 13:58:35

    Przez www czy inaczej?
    Jak to technicznie wygląda (kurier, przelew?)

    -----