  • 21. Data: 2015-05-08 13:06:28
    Temat: Re: Jednoosoobowa DG - ewakuacja z Aliora.
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    W uzupełnieniu:
    - Alior nie ma mojego wypowiedzenia w systemie. Reklamacja złożona.
    - mBank powitał mnie w gronie klientów (choć nie ma umowy). Reklamacja złożona.
    - Bank Smart: wypełniłem formularze, przelałem 1 grosz, dostałem go z powrotem wraz z
    informacją o numerze klienta (logowania) i nie wychodząc z domu mam rachunek (a
    właściwie dwa: jeden bieżący i jeden oprocentowany) i wkrótce będę miał kartę. Dla
    mnie bomba.