  • 1. Data: 2006-09-08 11:47:17
    Temat: Kilka kart kredytowych
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Witam
    mam kilka kart kredytowych (rajfajzen, BZWBK, Mbank i fortis). Posiadanie
    ich generuje określone koszty (raczej niepotrzebne).
    Czy da się w jakimś banku skomasować te karty do jednej ze wspólnym
    limitem? A może dorzucić limity z tych trzech do jednej którą posiadam? jak
    to zorganizowac i w jakim banku?
    Arek

  • 2. Data: 2006-09-08 13:18:30
    Temat: Re: Kilka kart kredytowych
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > mam kilka kart kredytowych (rajfajzen, BZWBK, Mbank i fortis).
    > Posiadanie ich generuje określone koszty (raczej niepotrzebne).

    moze po prostu zrezygnuj z dwoch i po sprawie, potrzebny Ci az tak
    wysoki limit kredytowy?

    na dwoch, ktore zostana, bedziesz mial takie obroty, ze bank nie bedzie
    naliczal za nie oplaty...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-09-08 13:28:48
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > limit kredytowy?
    >
    > na dwoch, ktore zostana, bedziesz mial takie obroty, ze bank nie bedzie

    Potrzebny, niepotrzebny.
    Teraz nie jest niby potrzebny, ale jakby sie okazało że jednak jest
    potrzebny za miesiąc to wtedy nie bedzie. Zacznie się bieganie i
    załatwianie, a to wszystko trwa i kosztuje. Srednio raz w roku mam taki
    okres że wykorzystuję w miesiacu wszystkie karty do cna.
    A na codzień uzywam jednej...
    Arek

  • 4. Data: 2006-09-08 13:55:39
    Od: m...@g...com

    RobertS wrote:

    > moze po prostu zrezygnuj z dwoch i po sprawie, potrzebny Ci az tak
    > wysoki limit kredytowy?
    >
    > na dwoch, ktore zostana, bedziesz mial takie obroty, ze bank nie bedzie
    > naliczal za nie oplaty...

    Albo co niecaly rok przenoś się do innego banku, przy okazji podwyższając
    sobie limit. Zazwyczaj przy przenosinach masz rok za darmo.

    p. m.

  • 5. Data: 2006-09-08 15:04:25
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> napisał w
    wiadomości news:edrl7n$cu3$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam
    > mam kilka kart kredytowych (rajfajzen, BZWBK, Mbank i fortis). Posiadanie
    > ich generuje określone koszty (raczej niepotrzebne).

    To nie trzeba było brać tyle kart. Kolekcjoner.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 6. Data: 2006-09-08 17:57:07
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    turczy napisał(a):

> [...]
    > Czy da się w jakimś banku skomasować te karty do jednej ze wspólnym
    > limitem? A może dorzucić limity z tych trzech do jednej którą posiadam? jak

    Pisałem już przecież o tym. ING Bank Śląski ma taką ofertę

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2006-09-08 20:59:53
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Pisałem już przecież o tym. ING Bank Śląski ma taką ofertę
    >

    > --
    > Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
    > ICQ: 79050392                  m...@g...com
    > Tlen: msprungk
    > GG: 1447098

    Witam,
    Możesz iść do Millennium i przenieść BZ WBK, mBank i Fortis. Nie powinno być
    problemów (testowane przenoszenie KK 2 razy po 2 KK - bez problemu) - 110% sumy
    limitów.
    Albo idź do Raifiego i przenieś BZ WBK, mBank i Fortis (wtedy dostaniesz KK
    innego systemu niż już masz w Raifim - działało 2 razy po 2 KK - limit 130%
    sumy). Może jeszcze być ING (mBank, BZ WBK, Raifi - nadają się do
    przeniesienia, ale Fortis już nie - 100% limitu).
    BPH nie spełnia Twoich kryteriów, bo można przenieść 1 KK bez łączenia limitów
    (chyba, że obie przenoszone KK są z tego sameo banku)
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 8. Data: 2006-09-09 00:34:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    turczy napisał(a):
> [...]
    > Czy da się w jakimś banku skomasować te karty do jednej ze wspólnym
    > limitem? A może dorzucić limity z tych trzech do jednej którą posiadam?

    zMyllennium

  • 9. Data: 2006-09-10 11:56:51
    Od: p...@c...pl

    turczy wrote:
> [...]
    > Czy da się w jakimś banku skomasować te karty do jednej ze wspólnym
    > limitem? A może dorzucić limity z tych trzech do jednej którą posiadam? jak

    Przenieś sobie KK z wysokimi limitami do Millennium (nie powinno być
    żadnych problemów) na KK Mille Visa Economic, a resztę możesz do
    ING lub do Raifiego.
    Koszty będziesz miał takie (przykład):
    Millennium Visa Economic - 35 zł za kartę (pierwszy rok gratis) +
    ubezpieczenie 2,99 zł m-c
    Raifeisen MC FIFA World Cup lub Visa Nowa - 25 zł za kartę (brak
    innych kosztów)
    Paweł