    From: "Paweł" <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kilka kart kredytowych
    Date: 8 Sep 2006 22:59:53 +0200

    > Pisałem już przecież o tym. ING Bank Śląski ma taką ofertę
    >

    > --
    > Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
    > ICQ: 79050392                  m...@g...com
    > Tlen: msprungk
    > GG: 1447098

    Witam,
    Możesz iść do Millennium i przenieść BZ WBK, mBank i Fortis. Nie powinno być
    problemów (testowane przenoszenie KK 2 razy po 2 KK - bez problemu) - 110% sumy
    limitów.
    Albo idź do Raifiego i przenieś BZ WBK, mBank i Fortis (wtedy dostaniesz KK
    innego systemu niż już masz w Raifim - działało 2 razy po 2 KK - limit 130%
    sumy). Może jeszcze być ING (mBank, BZ WBK, Raifi - nadają się do
    przeniesienia, ale Fortis już nie - 100% limitu).
    BPH nie spełnia Twoich kryteriów, bo można przenieść 1 KK bez łączenia limitów
    (chyba, że obie przenoszone KK są z tego sameo banku)
    Pozdrawiam,
    Paweł