  • 1. Data: 2005-08-16 19:22:40
    Temat: Kilka pytan dot zgloszenia rozpoczecia dzialalnosci
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam
    Wlasnie wypelniam formularz zgloszenia rozpoczecia dzialalnosci gosp w UM.

    Mam kilka pytan:
    1.Mozna gdzies w internecie znalesc pelny spis PKD?
    2. Jaki wpis dac miedzy innymi przy sprzedazy wysylkowej? (sklep
    internetowy)
    3. "Oznaczenie przedsiebiorcy" - wiadomo nazwa firmy, ale czy z poczatkiem
    typu P.H.U czy nie?

    Z gory dziekuje za odpowiedz :)

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-08-16 20:01:19
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Rafal M napisał(a):
    > 1.Mozna gdzies w internecie znalesc pelny spis PKD?

    wez wlacz google...

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2005-08-16 21:03:30
    Od: mf <m...@S...pl>

    Rafal M napisał(a):
    > Witam
    > Wlasnie wypelniam formularz zgloszenia rozpoczecia dzialalnosci gosp w UM.

    22:30? Można to robić przez internet?

    http://www.klasyfikacje.pl/

    > 2. Jaki wpis dac miedzy innymi przy sprzedazy wysylkowej? (sklep
    > internetowy)

    Wszystkie handlowe wpisz, przydadzą się bo każda zmiana to 50zł.

    --
    mf
    http://www.BiznesForum.pl <-- Zapraszam na forum o biznesie!

  • 4. Data: 2005-08-16 21:46:30
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    mf napisał(a):

    > 22:30? Można to robić przez internet?

    Nie wiem, ale nie ma chyba zakazu zabrania druczku z UM do domu ;)

  • 5. Data: 2005-08-16 21:55:35
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości
    > Nie wiem, ale nie ma chyba zakazu zabrania druczku z UM do domu ;)

    Lepiej sciagnac z www bo jak ja bym to recznie wypelnij to sie nikt nie
    rozczyta, moje pismo jest lepsze od SSL ;P

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 6. Data: 2005-08-16 22:18:21
    Od: mf <m...@S...pl>

    |<onrad napisał(a):

    > Nie wiem, ale nie ma chyba zakazu zabrania druczku z UM do domu ;)

    yhyy, to znak że powinienem iść spać. Słabo kontaktuje już.

  • 7. Data: 2005-08-20 11:18:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 16 Aug 2005 23:03:30 +0200, mf <m...@S...pl> wrote:

    >22:30? Można to robić przez internet?
    W Poznaniu chyba mozna?

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum