  • 1. Data: 2005-08-16 18:42:48
    Temat: firmowy komputer - pytanie
    Od: Yarek Karczewski <y...@g...com>

    witam,

    tak sie zastanawiam, czy majac np swojego laptopa + WinXP Home moge go
    uzywac w swojej firmie? (siedziba miesci sie w moim domu), z tego co sie
    zdazylem zorientowac to tylko WinXP Pro moze byc wykorzystywany
    "komercyjnie"... no wlasnie, ale co to znaczy? :S prosilbym o troche
    lepsze objasnienie kogos kto ma ten temat za soba ;)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-16 19:24:12
    Temat: Re: firmowy komputer - pytanie
    Od: Yarek Karczewski <y...@g...com>

    mf napisał(a):

    > Tak, oczywiście.

    Czy moglbys troche sprecyzowac swoja odpowiedz? Czy moze chciales
    zareklamowac swoja osobe? :D

  • 3. Data: 2005-08-16 19:24:40
    Od: mf <m...@S...pl>

    --
    mf
    http://www.BiznesForum.pl <-- Zapraszam na forum o biznesie!

  • 4. Data: 2005-08-16 19:37:45
    Od: mf <m...@S...pl>

    Yarek Karczewski napisał(a):
    > Czy moglbys troche sprecyzowac swoja odpowiedz? Czy moze chciales
    > zareklamowac swoja osobe? :D

    Tak chciałem zareklamować.

    Okej, zadałeś pytanie gdzie innej odpowiedzi jak "tak" lub "nie, bo..."
    nie sposób dać. Co mam odpowiedzieć WIĘCEJ?

  • 5. Data: 2005-08-16 20:13:48
    Od: "Marcin S" <m...@w...pl>

    Z tego co ja wiem, XPHome moze byc uzywany w MSP...

  • 6. Data: 2005-08-16 21:54:14
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Marcin S" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >Z tego co ja wiem, XPHome moze byc uzywany w MSP...

    Teoretycznie bo dopiero zakladam forme ;)
    Mam komputer ktory kupile jako osoba prywatna. Nie ma go w KST ale i tak w
    dzialalnosci z tego korzystam - nie lepiej i latwiej tak? Nikt sie chyba nie
    czepia?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 7. Data: 2005-08-16 22:13:47
    Od: "Sławek" <s...@p...onet.pl>

    z tego co sie
    > zdazylem zorientowac to tylko WinXP Pro moze byc wykorzystywany
    > "komercyjnie"...

    Cos zle sie chyba orientowales od kiedy to xp home edition nie mozna uzywac
    w firmie ? W licencji nic na ten temat nie pisza.
    Pozrawiam grupe Slawek

  • 8. Data: 2005-08-17 07:05:59
    Od: "Krzysiek" <n...@u...o2.pl>

    co to jest KST??

  • 9. Data: 2005-08-17 07:06:32
    Od: "Krzysiek" <n...@u...o2.pl>

    Ale czy jest Pan pewien???

  • 10. Data: 2005-08-17 08:15:49
    Od: "neuron" <n...@W...com.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <n...@u...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Ale czy jest Pan pewien???

    A co microsofty mieli napisac GorszyXP LepszyXP? BezpieczniejszyXP
    MniejBezpiecznyXP ?
    Napisali Home i Pro ale absolutnie nic nie ma to wspolnego z przeznaczenem
    licencji.

    wojtek
    www.neuron.com.pl