PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => PHP Team Lead / Senior Developer <=

  • 1. Data: 2015-10-10 10:30:48
    Temat: Kraków => PHP Team Lead / Senior Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our Client - a Company which is working on building some of the
    biggest and best betting apps, websites, and widgets for clients
    across the globe, we are currently looking for:

    *****
    ***** PHP Team Lead / Senior Developer
    *****
    ***** location: Kraków
    *****

    ***** Job description:

    As a senior PHP developer, you will be responsible for helping to
    build a team to work with UK based platform developers and
    responsible for client builds and customizations. You will
    customize an existing platform to customer requirements. As a
    senior, you will be expected to lead by example with great code,
    build solutions that work, and have the ability to rally the team
    together in order to achieve goals. We work in agile and love it
    when developers bring their ideas on how we can work better. Our
    projects are accessed by millions of users monthly and we strive
    to stay on top of the latest technologies in the web and mobile
    spheres.

    ***** Desired skills & experience:

    * Expert knowledge of PHP (4+ years of commercial experience)
    * Solid knowledge of web technologies (HTML5, CSS, JS, JSON, XML, etc)
    * Good knowledge of Javascript (especially Object Oriented Javascript)
    * Good knowledge of jQuery
    * Experience and knowledge working with MySQL
    * BDD/TDD (Behaviour Driven Development) / (Test Driven Development)
    * Vagrant/Puppet
    * Agile/Kanban
    * Experience and knowledge working with and building APIs
    * Good spoken and written english
    * Experience with Linux and Apache

    ***** Good to have skills:

    * Knowledge of Lavarel4/5 and ORM (Eloquent ORM)
    * ReactJS
    * Bootstrap
    * Experience with Migrations
    * Interest in algorithms

    ***** We can offer you:

    * Competitive salary package: 10000-14000 PLN
    * Challenging work
    * Full-time employment contract

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/12500-d027faf7cce9ac4d28b
    81d1d33.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=8c927dcdbf8f05329497f02093203726