  • 11. Data: 2006-07-10 18:51:46
    Temat: Re: Kupno mieszkania z lokatorem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sadam wrote:
    > Niemieszka ...fajnie ...
    >
    > A co bedzie jak po podpisaniu umowy "nagle zamieszka" - samotna powiedzmy z
    > małym dzieckiem ? - czy wtedy nie zrobi się z tego nagle duży problem ?

    Jak zamieszka? Wyłamie drzwi? Co za problem zamki zmienić...

  • 12. Data: 2006-07-10 19:20:19
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jak zamieszka? Wyłamie drzwi? Co za problem zamki zmienić...

    Właśnie sie okazało, że już zamieszkała.
    Rodzice ją wpuścili. Bo w to, że sama weszła to nie wierzę.

  • 13. Data: 2006-07-10 19:32:42
    Od: "gg" <N...@w...pl>

    @witek
    dięki za zdecydowane słowa
    myślę, że masz rację

  • 14. Data: 2006-07-10 22:55:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Właśnie sie okazało, że już zamieszkała.
    > Rodzice ją wpuścili. Bo w to, że sama weszła to nie wierzę.

    A to w takiej sytuacji nie brać. I prawdopodobnie będzie Ci należał się
    podwójny zadatek.

    Jeśli dobrowolnie nie oddadzą - cóż, nieruchomość do zajęcia mają ;->

  • 15. Data: 2006-07-10 23:18:54
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A to w takiej sytuacji nie brać. I prawdopodobnie będzie Ci należał się
    > podwójny zadatek.
    >
    > Jeśli dobrowolnie nie oddadzą - cóż, nieruchomość do zajęcia mają ;->

    Dokładnie,
    Naszkrobałbym pismo, że oczekuję wywiązania się z umowy przedwstępnej do
    dnia xy polegającej na opróżnieniu mieszkania i wymeldowania wszystkich
    znajdujących się tam osób. I po tym czasie uznajęz umowę przedwstępną za
    zerwaną.
    Zresztą zapewne taka data w umowie przedwstępnej już jest, więc
    napisałbym, że w związku z niewywiązaniem sie z umowy ....

  • 16. Data: 2006-07-11 04:44:14
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Naszkrobałbym pismo, że oczekuję wywiązania się z umowy przedwstępnej do
    > dnia xy polegającej na opróżnieniu mieszkania i wymeldowania wszystkich
    > znajdujących się tam osób.

    Skąd wiesz, że to wszystko jest w tej umowie?
    Zwykle umowa przedwstępna zawiera przyrzeczenie sprzedaży i oni pewnie są
    gotowi podpisać akt notarialny. A lokatorka to gratis ;)

  • 17. Data: 2006-07-11 05:56:56
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Alek wrote:
> [...]
    > Zwykle umowa przedwstępna zawiera przyrzeczenie sprzedaży i oni pewnie są
    > gotowi podpisać akt notarialny. A lokatorka to gratis ;)

    Chodziło mi o to, że pewnie jest data do kiedy ma nastąpić podpisanie
    właściwej umowy.
    Skoro mieszkanie nie jest przygotowane do sprzedaży, to właściciele nie
    wywiązali się z umowy przedwstępnej, co jest dobrym powodem do zerwania
    tejże.