  • Data: 2004-03-10 18:37:46
    Temat: Mam pomysł ale...
    Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chodzi mi po glowie sklep dla osob niepelnosprawnych taki z roznymi
    rzeczami niezbednymi w rechabilitacji i w zyciu codziennym.
    Jest takich sklepow/firm w miescie kilka ale jako osoba ON swego czasu tez
    nie moglem znalezc dla siebie pewnych rzeczy (zrobilem je sam i z
    rodzina).
    W zasadzie moznaby znalezc lokal dostawcow i oki ale:
    To specyficzna branza i reklama na wycieraczke chyba nie bedzie skuteczna.
    Jak zbadac zapotrzebowanie rynku i jak temat ugryzc marketingowo bo raczej
    otworzyc i czekac na klienta to chyba umrze smiercia naturalna?
    Szczerze wiele reklam takich sklepow nie widzialem jak mialbym wskazac
    zagadniony na ulicy to moze wskazalbym jeden dwa z listy.
    Moze ktos z grupowiczow mial/ma z tematem do czynienia najchetniej
    wszedlbym w jakos siec ktora da chociaz minimum howto marketingu
    Z gory dzieki za wszelkie info
    k...@g...pl