  • 1. Data: 2006-07-30 21:22:13
    Temat: Mam pomysl na biznes
    Od: "Mirek Przedsiebior" <r...@a...pl>

    Chce otworzyc punkt totolotka. hihihi Zatrudnie tam osobe do
    przyjmowania zakladow. Zyski czerpie do swojej kieszeni. Problem, w
    badaniu rynku. Ile mozna na tym zarobic? 1. Dobry punkt miec 2. Koszty
    funkcjonowania punktu w tym ZUS 3. Koszty reklamy 4. Administracja -
    zalozenie dzialalnosci, firmy

    Mirek
    (odpowiadac na grupie)

  • 2. Data: 2006-07-30 21:43:10
    Temat: Re: Mam pomysl na biznes
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Mirek Przedsiebior napisał(a):
> [...]
    > badaniu rynku. Ile mozna na tym zarobic? 1. Dobry punkt miec 2. Koszty
    > funkcjonowania punktu w tym ZUS 3. Koszty reklamy 4. Administracja -

    stary... za pisanie biznesplanów to się sporo płaci...

    Ile można zarobić? www.lotto.pl... można zarobić tak od 0zł miesięcznie
    do 10-20 tyś, ale wtedy maszynka się zapycha
    1. Tak, mieć dobry punkt
    2. Koszty funkcjonowania: prąd, koszty najmu (albo i nie), woda (albo i
    nie), koszt zusu: min 800zł miesięcznie za osobę, którą zatrudniasz i
    min 270zl za ciebie, ale to zależy... od wielu rzeczy
    3. Tak reklama się przyda... koszty - od 100zł do 100.000.000 zależnie
    od tego jaką reklamę chcesz
    4. Założenie działalności... no fajnie byłoby ją założyć... koszt:
    różnie, od 100zl do 300zl + czekanie od tygodnia do miesiąca w
    zależności od rejonu Polski

    aha, za badanie rynku płaci się jeszcze więcej niż za biznesplan, hihihi

    sg

  • 3. Data: 2006-07-30 21:50:11
    Od: a...@i...pl (Bankier Amator)

    Mirek Przedsiebior

> [...]
    > badaniu rynku. Ile mozna na tym zarobic? 1. Dobry punkt miec 2. Koszty
    > funkcjonowania punktu w tym ZUS 3. Koszty reklamy 4. Administracja -

    Lotto płaci 7% od obrotu a ile zarobisz to juz zależy od twojej inicjatywy
    i lokalizacji punktu.

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 4. Data: 2006-07-30 21:54:57
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Bankier Amator napisał(a):
    > Mirek Przedsiebior

    > Lotto płaci 7% od obrotu a ile zarobisz to juz zależy od twojej
    > inicjatywy i lokalizacji punktu.

    7% to płaci od gier liczbowych i 10% od loterii zdrapkowych

    sg

  • 5. Data: 2006-07-30 22:05:31
    Od: "Mirek Przedsiebior" <r...@a...pl>

    sg napisał(a):

    > stary... za pisanie biznesplanów to się sporo płaci...

    Plan jest dobry, ale wiele malych firm powstalo raczej nie z
    biznesplanu, ale z popytu na dany towar i checi jego zaspokojenia z
    zyskiem dla inicjatora biznesu.

    > Ile można zarobić? www.lotto.pl... można zarobić tak od 0zł miesięcznie
    > do 10-20 tyś, ale wtedy maszynka się zapycha

    A te liczby 10-20 tys to skad wziales? Sa rozne punkty za rozna sume
    wybudowane, moze bierzesz pod uwage te punkty najwieksze. I te liczby
    to jst zysk rocznie czy miesiecznie? hehe

> [...]
    > nie), koszt zusu: min 800zł miesięcznie za osobę, którą zatrudniasz i
    > min 270zl za ciebie, ale to zależy... od wielu rzeczy

    Moge nikogo nie zatrudniac, obnizyc koszty i ryzyko i sam stanac, ale
    strace nie maly dochod ktory sam generuje. : o

> [...]
    > zależności od rejonu Polski
    >
    > aha, za badanie rynku płaci się jeszcze więcej niż za biznesplan, hihihi

    Moze na 1 punkt badanie rynku odbywa sie intuicyjnie bo za duzo
    kosztuje otwarcie calej sieci punktow od razu hehehe

  • 6. Data: 2006-07-30 22:16:37
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Mirek Przedsiebior napisał(a):

    > Plan jest dobry, ale wiele malych firm powstalo raczej nie z
    > biznesplanu, ale z popytu na dany towar i checi jego zaspokojenia z
    > zyskiem dla inicjatora biznesu.

    sam popyt nie wystarczy, tylko idioci robią coś bez biznesplanu
    chociażby w takiej najprostszej postaci czyli: ile mogę zarobić i ile to
    będzie kosztować

    > A te liczby 10-20 tys to skad wziales? Sa rozne punkty za rozna sume
    > wybudowane, moze bierzesz pod uwage te punkty najwieksze. I te liczby
    > to jst zysk rocznie czy miesiecznie? hehe

    a jaki chcesz, na tym poziomie gdybania to wszystko można sobie przyjąć.

    > Moge nikogo nie zatrudniac, obnizyc koszty i ryzyko i sam stanac, ale
    > strace nie maly dochod ktory sam generuje. : o

    czyli jednak potrzebujesz biznesplan żeby to sobie wszystko przeliczyć i
    zobaczyć co ci się opłaca, prawda?

    > Moze na 1 punkt badanie rynku odbywa sie intuicyjnie bo za duzo
    > kosztuje otwarcie calej sieci punktow od razu hehehe

    badanie rynku trzeba zawsze zrobić, bo bez tego nie wiadomo czy wogóle
    warto coś otwierać, a jeśli masz od kilku do kilkudziesięciu tysięcy do
    wywalenia na taki interes, który może niewypalić to tylko twoja sprawa i
    twoje pieniądze.

    sg

  • 7. Data: 2006-07-30 22:19:18
    Od: "Mirek Przedsiebior" <r...@a...pl>

    sg napisał(a):

    > stary... za pisanie biznesplanów to się sporo płaci...
    >
    > Ile można zarobić? www.lotto.pl... można zarobić tak od 0zł miesięcznie
    > do 10-20 tyś, ale wtedy maszynka się zapycha
    > 1. Tak, mieć dobry punkt

    IMO dobry to taki, ktory:
    1. spelnia wytyczne totolotka m.in. podaje:

    * Pełną nazwę podmiotu gospodarczego
    * Rodzaj prowadzonej już działalności gospodarczej
    * Dokładny adres proponowanego lokalu
    * Godziny funkcjonowania lokalu w poszczególne dni tygodnia

    oraz daje wymierna szanse na sukces.

  • 8. Data: 2006-07-30 22:20:58
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Mirek Przedsiebior napisał(a):

    > Plan jest dobry, ale wiele malych firm powstalo raczej nie z
    > biznesplanu, ale z popytu na dany towar i checi jego zaspokojenia z
    > zyskiem dla inicjatora biznesu.

    a policz sobie... jakby ci się chciało chociaż zajrzeć na stronę lotto
    to byś się pewnie dowiedział, że jeden kupon lotto kosztuje 2zl + 50gr.
    Czyli na te 10tyś trzeba by ok. 10tyś zakładów lotto po 2,50 każdy... to
    daje ok 40zakładów na godzinę... ale po co to liczyć i czy się da tyle
    zarobić, przecież masz dobry pomysł...

    sg

  • 9. Data: 2006-07-30 22:24:58
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

> [...]
    > * Dokładny adres proponowanego lokalu
    > * Godziny funkcjonowania lokalu w poszczególne dni tygodnia

    hihihi

    no i jeszcze taki, że lotto się zgodzi podpisać umowę

    sg

  • 10. Data: 2006-07-31 15:16:05
    Od: "Jarosław Żeliński" <j...@z...biz.pl>

    Użytkownik "Mirek Przedsiebior" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    sg napisał(a):

> [...]
    >

    >Plan jest dobry, ale wiele malych firm powstalo raczej nie z
    >biznesplanu, ale z popytu na dany towar i checi jego zaspokojenia z

    Dlatego ok. 30% bankrutuje w pierwszym roku działalności.

    > Ile można zarobić? www.lotto.pl... można zarobić tak od 0zł miesięcznie
    > do 10-20 tyś, ale wtedy maszynka się zapycha

    Jarek
    http://jarek.zelinski.biz.pl/