  • 1. Data: 2019-09-24 17:02:11
    Temat: Naruszenie nietykalności cielesnej funkcjonariusza, czy zwykły debilizm prokuratora?
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    Tytułem wstępu:

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-09-24/wojt-
    zelazkowa-z-zarzutami-mial-uderzyc-policjanta/A
    teraz do meritum:

    A teraz do meritum:

    https://www.youtube.com/watch?v=NxK1RHEGMmU

    I niech mi ktoś pokaże, w którym miejscu jest to "naruszenie
    nietykalności" i "próba ataku na kamerzystę"?
    Coś się mnie zdaje że debilizm w ziobraturze zaczyna sięgać zenitu...

    --
    Sonn

  • 2. Data: 2019-09-24 18:24:41
    Od: Kviat

    W dniu 24.09.2019 o 17:02, Sonn pisze:
> [...]
    > nietykalności" i "próba ataku na kamerzystę"?
    > Coś się mnie zdaje że debilizm w ziobraturze zaczyna sięgać zenitu...

    Czepiasz się. To zwykła racja stanu. Niedługo debilizm będzie
    usankcjonowany prawnie jako racja stanu.
    Coś, co nie będzie zgodne z faktami, a będzie zgodne z racją stanu
    będzie nazywać się nauką.
    https://oko.press/pis-o-nauce-racje-stanu-gowin/

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2019-09-24 18:29:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >I niech mi ktoś pokaże, w którym miejscu jest to "naruszenie
    >nietykalności" i "próba ataku na kamerzystę"?

    Jakiegos tam machniecia w strone kamerzysty w 0:40 mozna sie
    dopatrzec,
    co tam mowil i co by bylo gdyby go ta ochrona nie "zatrzymala" ...

    To kamerzysta z Polsatu ? To juz

    A w 2:37 mozna sie dopatrzec jak "uderzyl policjanta w ramie" :-)

    >Coś się mnie zdaje że debilizm w ziobraturze zaczyna sięgać zenitu...

    Ale czy za poprzedniego rzadu bylo lepiej, czy tez sie takie zdarzaly,
    tylko kamery przy tym nie bylo ?

    J.

  • 4. Data: 2019-09-24 19:15:30
    Od: Kviat

    W dniu 24.09.2019 o 18:29, J.F. pisze:

    > Ale czy za poprzedniego rzadu bylo lepiej,

    A jakie masz wątpliwości?
    Skoro teraz jest gorzej, to wtedy musiało być lepiej. Tak podpowiada logika.

    https://oko.press/niezadowolonym-narodowcom-wolno-bi
    c-i-pluc-na-kobiety-prokuratura-umorzyla-postepowani
    e/

    "W uzasadnieniu czytamy, że celem bijących, kopiących, wyzywających itd.
    nie było pobicie, lecz okazanie niezadowolenia, a umiejscowienie obrażeń
    pokazuje, że przemoc nie była wymierzona w newralgiczne punkty ciała"

    "Pod dokumentem podpisała się prokurator Magdalena Kołodziej."

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/176403
    4,1,magdalena-kolodziej--wzorowa-prokurator-pis.read

    Ziobro wyciągnął jakieś konsekwencje wobec tej pani?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2019-09-24 19:36:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.09.2019 o 18:29, J.F. pisze:

    > Ale czy za poprzedniego rzadu bylo lepiej, czy tez sie takie zdarzaly,
    > tylko kamery przy tym nie bylo ?

    I jedno i drugie. Dla mnie miarą tego jak źle jest z policjantami jest
    że w warszawie koło połowy z nich nie nosi imienników. Albo się wstydzą
    że są policjantami albo boją się konsekwencji swoich czynów. I nie
    mówię, o typowych kulsonach z miesięcznic a o zwykłych krawężnikach.
    Kiedyś każdy miał imiennik zgodnie z rozporządzeniem. Teraz po prostu
    mają to w dupie - ich przełożeni również.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2019-09-24 19:40:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]
    >krawężnikach. Kiedyś każdy miał imiennik zgodnie z rozporządzeniem.
    >Teraz po prostu mają to w dupie - ich przełożeni również.

    Jest czas poprawic - przez 2 tygodnie beda nosili :-)
    Tylko musisz media ruszyc - TVN pewnie chetnie skorzysta :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-09-24 19:44:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]
    >logika.

    >https://oko.press/niezadowolonym-narodowcom-wolno-b
    ic-i-pluc-na-kobiety-prokuratura-umorzyla-postepowan

    Z drugiej strony - jak sie wtedy zachowywala policja na marszach
    niepodleglosci ?

    Albo np sprawa Wiplera ...

    J.

  • 8. Data: 2019-09-24 20:00:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-09-24 o 19:36, Shrek pisze:
    > Kiedyś każdy miał imiennik zgodnie z rozporządzeniem. Teraz po prostu
    > mają to w dupie - ich przełożeni również.

    Ale jak ma blachę to imiennika nie musi.

    Robert

  • 9. Data: 2019-09-24 20:19:25
    Od: Kviat

    W dniu 24.09.2019 o 19:44, J.F. pisze:
> [...]
    e/

    > Z drugiej strony - jak sie wtedy zachowywala policja na marszach

    No jak się zachowywała?

    > Albo np sprawa Wiplera ...

    Co z nią?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2019-09-24 20:23:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.09.2019 o 19:40, J.F. pisze:

    > Jest czas poprawic - przez 2 tygodnie beda nosili :-)
    > Tylko musisz media ruszyc - TVN pewnie chetnie skorzysta :-)

    Jeśli chodzi ci o wybory to przypuszczam że wątpię czy od tego pisie
    słupki spadną. Rość przypomnieć, że jak poseł podpisał kulsona imieniem
    i nazwiskiem (Andrzej Sawera OIDP), to mu minister błaszczak groził, że
    cały dział prawny ministerstwa pracuje nad wsadzeniem posła do sztumu. A
    pisie przyklaskiwały.

    --
    Shrek