  • 11. Data: 2003-11-12 20:22:02
    Temat: Re: Niewystawione Faktury.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Co zrobić?

    Wypowiedzieć umowę.

  • 12. Data: 2003-11-12 22:34:32
    Od: "Konrad Szałwiński" <h...@w...pl>

    Nie mogę tego zrobić.
    Musiałbym im zapłacić jakąś opłatę
    manipulacyjną wraz ze zwrotem sprzętu,
    który kosztował nie mało, bo 700 zł.
    Interesuje mnie wykorzystanie luk prawnych,
    które mogłby przyczynić się do wygrania
    sprawy w sądzie.

    Pozdrawiam!

    Konrad Szałwiński

  • 13. Data: 2003-11-13 18:40:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Boję się, że największą lukę prawną stanowi brak określenia parametrów
    łącza w umowie.

  • 14. Data: 2003-11-14 16:30:15
    Od: "Konrad Szałwiński" <h...@w...pl>

    A może powołać rzeczoznawcę?

    Pozdrawiam!

    Konrad Szałwiński

  • 15. Data: 2003-11-14 23:03:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Gdyby miał samochód i chciał dokonać takiej zmiany w dowodzie
    rejestracyjnym to na pewno robi się to w ten sposób. Ale nigdy nie
    próbowałem tego zrobić z samochodem, którego nie ma już.

  • 16. Data: 2003-11-16 13:23:31
    Od: jerry1111 <s...@r...wp.pl>

    >A może powołać rzeczoznawcę?

    Sluchaj - a moze jest w regulaminie okreslona predkosc dla Twojego
    typu lacza? Ja kiedys tak robilem, ze w umowie byla tylko nazwa lacza
    (np: Biznes, Biznes Plus itp. itd), a szczegolowe parametry w
    regulaminie :-)
    Wiec proponuje odwrocic sytuacje i ich zaatakowac za pomoca regulaminu
    (jesli takowy istnieje i sie nada).

    --
    Jerry