  • 31. Data: 2019-09-25 19:08:05
    Temat: Re: Nowe metody logowania - wrażenia
    Od: z <...@...pl>

    https://niebezpiecznik.pl/post/problemy-klientow-mba
    nku-po-wejsciu-psd-2/?more

  • 32. Data: 2019-09-27 18:09:43
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 września 2019 16:48:37 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > No niestety ręce opadają, historia rachunku lub karty starsza niż 90 dni wymaga...
    podania kodu ze zdrapki (lub czegośtam z
    > aplikacji IKO, nie ma mowy o SMS-ie), no tylko jakaś informatyczna qrwa mogła to
    wymyśleć, to chyba jedna sztuka karty zdrapek na
    > jedno porządne szukanie czegoś w historii pójdzie!!

    na 100% działa z kodem SMS. może nie masz ich podpiętych/aktywnych SMS?
    ustawienia -> autoryzacja -> kody SMS -> status narzędzia -> aktywny
    tak jest u mnie i przy próbie przeglądania historii przychodzi SMS ...

  • 33. Data: 2019-09-30 09:23:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli nadal qrestwo informatyczne.

    -----

  • 34. Data: 2019-10-24 13:45:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Obejście:
    Historia przelewów wykonanych do odbiorców zaufanych nie wymaga dodatkowej
    autoryzacji.
    Z kolei upierdliwe są co najwyżej 2-letnie okresy wyszukiwania transakcji (można
    rolować, np. 15-03-2011 -> 15-03-2013, ale to czas
    zajmuje).