  • Data: 2005-07-24 19:39:18
    Temat: [OT] Uczciwi ludzie
    Od: "Tiger" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mentalnosc ludzka? To tak jak z Kevinem Mitnickiem i jego "Łamalem
    > ludzi, nie hasla" - po prostu przecietny urzednik nie jest w stanie
    > zrozumiec tego wszystkiego. Po za tym, ciagle w niektorych drzemie
    > przekonanie, ze ludzie sa uczciwi. No a niestety nie sa...

    Ostatnio wpadlem, jak po ogien, na poczte o 12:50. Mialem do zaplacenia
    oplate egzaminacyjna na studia i na 14:00 zdazyc dowiezc metrem + tramwajem
    papiery na drugi koniec miasta, takze bylem w poplochu. Winna ofkors
    "dżemka" w budziku... eh... :) No ale wracajac do sprawy... Grzecznie
    poprosilem kilka starszych pan w kolejce, ze mam wypelniony druczek i czy
    moglbym na chwile wskoczyc do okienka, bo mi wydzial zamkna i moge zapomniec
    o studiach. Natychmiast jedna sie zaczela burzyc, ze "ci studenci
    cwaniaki!", ze "kazdy sie gdzies spieszy!" i "a kto powiedzial, ze naprawde
    sie gdzies spieszy, bo jak dla mnie to cwaniaczyc probuje!". - "Bo nie
    jestem klamca, zlodziejem i cwaniakiem i naprawde sie spiesze" - zaczela cos
    jeszcze pyskowac, olalem ja, podszedlem do okienka, w ciagu 1,5 minuty
    zrobilem przelew i polecialem dalej. Ale to fakt... masa ludzi cwaniaczy,
    klamie, kradnie. Trudno juz znalezc naprawde uczciwych... a miara uczciwosci
    staje sie nie to - CZY sie kradnie, tylko KOGO sie okrada... i na takich
    ludzi plwam.

    Pozdrawiam,

    Tiger