  • 181. Data: 2020-04-12 15:06:33
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2020 o 14:59, Budzik pisze:

    > Sprawdziłem przed chwila - włączyłem navi ustawiajac najbardziej dokładne
    > lokalizowanie gps czyli gps wifi gsm i nie przeskakuje.
    > Ale przejechałem moze z 5km w jedna strone.
    > Sprobuje we wtorek, przejezdzajac pol miasta.

    Ok. Próbuj. Mówię jak u mnie działa w metrze.

    --
    Shrek

  • 182. Data: 2020-04-15 07:03:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Navi Garmina (lub Magellana, już nie pamiętam - tak czy inaczej sygnał tylko z GPS)
    po zaniku sygnału działało mi "bezwładnościowo",
    czyli jechało dalej ostatnio znanym kursem i prędkością.
    Zawsze to obserwowałem w tunelu wzdłuż Wisły - kierunek na południe ma zakręt, a navi
    jechała na mapie prosto w ścianę jak górnik.

    -----

  • 183. Data: 2020-04-15 08:13:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2020 o 07:03, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Zawsze to obserwowałem w tunelu wzdłuż Wisły - kierunek na południe ma
    > zakręt, a navi jechała na mapie prosto w ścianę jak górnik.

    Mówimy o komórce. Która ma kartę gsm i wifi.

    --
    Shrek

  • 184. Data: 2020-04-18 11:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik n...@o...pl ...

    > a masz włączone w usłudze lokalizacyjnego że przy braku gps wiedzę
    > ma czerpać z wifi/gsm ?

    Wszystkie funkcje gps włączone na maks dokładna lokalizacje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie