  • 91. Data: 2020-04-05 08:41:20
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale skąd sąsiedzi wiedzieli, że sąsiadka na kwarantannie?
    Adresy powinni podawać i na mapy wrzucać.
    No chyba, że wyczaili policję pod jej drzwiami dwa-trzy dni wcześniej.

    -----
    > Na tą w kwarantannie co "sprzątała klatkę *i wyniosła śmieci*" donieśli życzliwi
    sąsiedzi

  • 92. Data: 2020-04-05 09:07:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 08:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale skąd sąsiedzi wiedzieli, że sąsiadka na kwarantannie?
    > Adresy powinni podawać i na mapy wrzucać.

    Jasne - i wprowadzić wyjątek od zakazu zgromadzeń jak motłoch ma w
    łapach pochodnie i widły. A potem się dziwić, że kto ogarnięty zrobi
    wszystko żeby pod tą kwarantanne nie podpaść.

    --
    Shrek

  • 93. Data: 2020-04-05 10:55:47
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 05.04.2020 o 08:36 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Też nie - bez stanu nadzywczajnego konstytucja nie zezwala na takie
    > działania.

    Fuj, takie brzydkie słowo na "k"?

    Kamil

  • 94. Data: 2020-04-05 11:50:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 10:55, Kubuś Puchatek pisze:

    > Fuj, takie brzydkie słowo na "k"?

    Nie tyle brzydkie co znieważające:P Parzystego kaczyńskiego ponoć
    znieważyło.

    --
    Shrek

  • 95. Data: 2020-04-05 12:41:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-04 o 21:59, Budzik pisze:

    > Mozna spytać z jakiego powodu?

    Można.
    Nie wykonałem polecenia jaki przysłali w SMSie.

    Pozdrawiam

  • 96. Data: 2020-04-05 13:48:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Można.
    > Nie wykonałem polecenia jaki przysłali w SMSie.

    Nie rozumeim.
    Ja pytałem, dlaczego znalazłes sie w kwarantannie.
    Myslałem ze piszac o dopisaniu na koniec kolejki własnie to miałes na
    mysli.
    Rozumiem, ze jednak coś innego. O jaka kolejke chodzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 97. Data: 2020-04-05 13:48:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Zdaje się, że wymagana lokalizacja to 100m od punktu zero - tyle to po
    > btsach ogarnia. A jak nie ma zasięgu... to zainstalowałeś i używasz.
    > Władza nie ma się do czego przyczepić - po prostu kulsony będą musiały
    > dupę ruszyć.

    A w razie braku GPS ogarnia bo BTS czy zgłasza brak GPS?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 98. Data: 2020-04-05 13:48:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...org ...

    > Fuj, takie brzydkie słowo na "k"?

    Znak czasu - lepiej sobie na koszulce napisac kurwa niz konstytucja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 99. Data: 2020-04-05 14:13:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 13:48, Budzik pisze:

    > A w razie braku GPS ogarnia bo BTS czy zgłasza brak GPS?

    Normalnie nawigacja ogarnia nawet bez gpsów po btsach i sidach sieci
    wifi. Nawet dość dokładnie. Zakładam, że to android robi a nie sama appka.

    --
    Shrek

  • 100. Data: 2020-04-05 14:15:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Znak czasu - lepiej sobie na koszulce napisac kurwa niz konstytucja...

    Bo kurwa w domyśle obraża noszącego, a konstytucja ponoć parzystego brata:P

    --
    Shrek