PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifik. w innym mieście › Odp: rozmowa kwalifik. w innym mieście
    From: "zairazki" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: rozmowa kwalifik. w innym mieście
    Date: Sat, 23 Aug 2003 11:55:00 +0200
    Sender: z...@p...onet.pl@pc235.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik Mariusz (Maniek) Milobedzki <m...@p...onet.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bi5b9q$l6q$1
    @inews.gazeta.pl...
    > Nie, nie-madralo ! Zdobycie wyksztalcenia a pozniej zdobycie pracy
    KOSZTUJE
    > i musisz sie z tym oswoic
    > Nie idz w sobote na piwo i odloz na pociag. Jesli ktos ma problem z
    > pokonaniem takiego mini-schodka na poczatku "kariery" to kiepsko go
    widze w
    > pracy.
    Po co tak ostro? Nie każdy pije piwo. Czy inne głębsze. Po trzech
    miesiącach bez zasiłku dostałem pierwszą kasę z UP. A w domu żona i
    dzieci. Fuchy żadnej dotąd - nie ten zawód, nie to zdrowie czy co? Nie
    użalam się, ale do potencjalnego pracodawcy w sąsiednim mieście raczej
    dymam piechotą jakąś godzinkę w jedną stronę, bo po prostu fizycznie
    nie mam obecnie kasy na autobus. Jakbym miał jechać przez pół Polski
    na rozmowę, to chyba na dachu pociągu lub na buforach, bo na razie
    jeszcze nie zbieram z kapeluszem pod dworcem na bilet. Gość aktywnie
    szuka pracy i chwała mu za to, a że brakuje mu na bilet to chyba nie
    grzech?
    A piwo to u mnie średnio 2 flaszki na kwartał, więc chyba nie za dużo?
    Dobrze że jeszcze na sieć starcza, to przynajmniej sąsiednie UP
    sprawdzam czy czegoś nie ma.

    pozdrowionka z wezwaniem do wygaszania zbędnych emocji śle
    zairazki