PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifik. w innym mieście

  • 1. Data: 2003-08-20 11:40:07
    Temat: rozmowa kwalifik. w innym mieście
    Od: "Bod__" <piotrek_kow@usun_to.poczta.onet.pl>

    hej

    dzisiaj pierwszy raz napisałem w liscie motywacyjnym, że na rozmowe kwalif.
    (z 3city do Wwy) przyjade na koszt firmy rekrutującej. To już bylby z 4-5
    wyjazd w przeciagu 2 miesiecy, co juz mnie przestaje bawic, bo sporo kasy
    idzie na to. Jak myslicie, z jaką to sie spotka reakacją ze strony firmy
    rekrutujacej. Hmm, pewnie to pytanie retoryczne :)

    pzdr
    bodi

  • 2. Data: 2003-08-20 11:44:53
    Temat: Re: rozmowa kwalifik. w innym mieście
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Cyberfosfor" <l...@p...fm> wrote in message
    > oczywiscie ze z negatywna reakcja! chcesz pracowac w innym miescie to Twoj
    > problem. mieszkanie tez Ci maja wynajac?
    > co innego gdybys aplikowala na jakies supermega stanowisko i miala
    wyjatkowe
    > kwalifikacje, ale pewnie wtedy nie byloby tego watka.

    Ja mysle, ze twoj przedpisca to mezczyzna.

    A poza tym, wszystko zalezy od firmy. Na Twoim miejscu nie pisalabym tego w
    lm, ani w CV, tylko poczekala na zaproszenie na rozmowe. Dopiero wtedy
    poruszylabym temat wspoldzielenia kosztow lub pokrycia ich w calosci przez
    firme. W momencie, gdy Cie zakwalifikuja do nastepnego etapu rozmow, masz
    wieksze szanse na uzyskanie dofinansowania. Natomiast piszac 'na dzien
    dobry', ze maja Cie finansowac, to Cie po prostu odrzuca.

    Powodzenia,

    Kania

  • 4. Data: 2003-08-20 12:06:15
    Od: "Bod__" <piotrek_kow@usun_to.poczta.onet.pl>

    > oczywiscie ze z negatywna reakcja! chcesz pracowac w innym miescie to Twoj
    > problem. mieszkanie tez Ci maja wynajac?

    Czy ja gdzieś napisałem, że chcę pracować poza 3city. Napisałem tylko, że
    rozmowa kwalif. jest poza 3city!
    Praca akurat jest w 3city - tak przynajmniej wynika z ich ogloszenia.

    pzdr
    bodi

  • 5. Data: 2003-08-20 12:31:16
    Od: "Cyberfosfor" <l...@p...fm>

    > Czy ja gdzieś napisałem, że chcę pracować poza 3city. Napisałem tylko, że
    > rozmowa kwalif. jest poza 3city!
    > Praca akurat jest w 3city - tak przynajmniej wynika z ich ogloszenia.

    no to spoko, na 99% pofatyguja sie sami na pierwsze spotkanie rekrutacyjne!
    a na kolejne tu juz mozesz liczyc na kaske za przejazd...
    chyba ze masz inne doswiadczenia, ale to dla mnie nowosc, by firma szukajac
    pracownika np. w Katowicach robila rekrutacje w centrali np. w Wawie.
    pzw
    Cyber

  • 6. Data: 2003-08-20 12:41:41
    Od: "Tomek B" <t...@p...onet.pl>

    [...]
    > ale to dla mnie nowosc, by firma szukajac
    > pracownika np. w Katowicach robila rekrutacje w centrali np. w Wawie.
    [...]

    Hej, no to powiem, ze moja zona miala taka sytuacje (skonczyla sie
    pozytywnie, prace dostala 3 tygodnie temu), firma z Warszawy robila
    rekrutacje przez posrednika w Katowicach. Jestesmy z Warszawy, zona szukajac
    w tym miescie pracy jechala do Katowic na rozmowy :-) Podroz sie oplacila.

    Tomek

  • 7. Data: 2003-08-20 13:02:19
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cyberfosfor" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > (...)chyba ze masz inne doswiadczenia, ale to dla mnie nowosc,
    > by firma szukajac pracownika np. w Katowicach robila rekrutacje
    > w centrali np. w Wawie.

    Coż, człowiek uczy się całe życie ;-)

    Tak sie czsami zdarza. Ja byłem na rozmowie w firmie rekrutacyjnej
    w Warszawie, choć oferta dotyczyła pracy we Wrocławiu.

    W tym konkretnym przypadku, czy pojade na rozmowę do Warszawy (300 KM)
    czy do Wrocławia (200 KM) to dla mnie żadna różnica.

    Nie ma w tym nic dziwnego jeśli kadrowiec oraz np.: główny
    szyszkownik danej działki siedzą w centrali.

    pzdr
    Art

  • 8. Data: 2003-08-20 14:05:57
    Od: "Cyberfosfor" <l...@p...fm>

    Jak dla mnie jednak kadrowcy powinni ruszyc tylek, wziac delegacje, wynajac
    salke - przeciaz sami traca mase potencjalnych dobrych kandydatow, bo w
    sumie to malo kto pojedzie kawal drogi, chyba ze na jakies specjalistyczne
    stanowisko gdzie jest malo kandydatow, ale wtedy to firma moze sobie juz
    pozwolic na oplacenie ich podrozy, a zarazem kandydat wie ze warto samemu
    zaplacic bo ma duze szanse.

    sam mialem przypadek taki, ze firma z wawy szukala w katowicach,
    przyjechali, zrobili test i rozmowe z kilkunastoma osobami, to byla sroda, w
    czwartek zadzwonili ze mam przyjachac do Wawy na kolejna rozmowe w piatek
    (kase oddali ;), od poniedzialku juz pracowalem, tylko ze w Poznaniu, bo tam
    mialem sie poduczyc i pomoc. czyli rekrutacja trwala 3 dni! nie liczac
    selekcji aplikacji.
    pzw
    Cyber

  • 9. Data: 2003-08-20 15:11:25
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    Cyberfosfor wrote:
    > Jak dla mnie jednak kadrowcy powinni ruszyc tylek, wziac delegacje,
    > wynajac salke - przeciaz sami traca mase potencjalnych dobrych
    > kandydatow, bo w sumie to malo kto pojedzie kawal drogi,
    Jesli woli siedziec na zasilku niz wydac kase na podroz i sprobowac sil w
    rozmowie kwalifikacyjnej to prosze bardzo.
    Skonczyly sie czasy, ze przychodzil urzedas i informowal, ze za rogiem w
    fabryce mamy dla Pana prace. Chcesz pracowac to sie poswiec od poczatku a
    poczatek to wlasnie szukanie...

    Maniek
    GG: 2220373

  • 10. Data: 2003-08-20 18:38:35
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Bod__" <piotrek_kow@usun_to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > idzie na to. Jak myslicie, z jaką to sie spotka reakacją ze strony firmy
    > rekrutujacej. Hmm, pewnie to pytanie retoryczne :)

    Spotka to sie z rozbawieniem czlowieka ktory to bedzie czytal.

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759