  • Data: 2006-04-24 11:22:55
    Temat: Patent na serwis internetowy
    Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Mam pewien pomysl na serwis internetowy. Ze wzgledu jednak na jego
    spore rozmiary i duzo pracy nie jestem w stanie zrealizowac go
    samodzielnie. Oczywiscie nie ma problemu w znalecieniu programistów
    którzy to zrobia - boje sie jednak, ze najzwyczajniej w swiecie
    ukradna mi pomysl. Moga to równiez zrobic inni, którzy zobacza
    ten serwis juz dzialajacy. I tutaj moje pytanie: Czy mozna
    opatentowac poomysl na serwis internetowy (np. randkowy, aukcje
    internetowe, czy sprzedaz muzyki przez siec, oczywiscie taki jak ja
    chce to jeszcze nie ma w sieci). Czy orientuje sie ktos czy mozna
    to zrobic i ewentualnie na co zwrócic uwage przy zastrzeganiu
    pomyslu?