  • 1. Data: 2006-12-23 19:02:21
    Temat: Plan zagospodarowania i płot
    Od: "Grzesiek" <n...@t...epf.pl>

    Witam,

    Mam pewną zagadkę. Otóż droga, przy której znajduje się moja działka, nie
    została oznaczona na miejscowym planie zagospodarowania. Jest to ślepa
    uliczka, pełni funkcję ciągu pieszo-jezdnego. Z treści planu
    zagospodarowania wynika, że w takim razie powinna być ona zaznaczona na
    mapie symbolem KPJ. Co prawda, teren na którym znajduje się uliczka został
    na mapie wydzielony, ale nie posiada żadnego oznaczenia. Wszystkie inne
    tereny są pooznaczane, a ten nie.
    Jakby co, część planu zagospodarowania umieściłem na
    http://img176.imageshack.us/img176/1946/mapa3vh8.jpg

    Ma to o tyle znaczenie, że np budowa płotu od strony drogi wymaga
    zgłoszenia. A ponieważ właśnie chciałbym wybudować płot, to się zastanawiam,
    czy muszę to zgłosić. Co o tym sądzicie?

    Grzesiek

  • 2. Data: 2006-12-23 19:26:47
    Temat: Re: Plan zagospodarowania i płot
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Grzesiek" <n...@t...epf.pl> napisał w wiadomości

    > Ma to o tyle znaczenie, że np budowa płotu od strony drogi wymaga
    > zgłoszenia. A ponieważ właśnie chciałbym wybudować płot, to się
    > zastanawiam, czy muszę to zgłosić. Co o tym sądzicie?

    Myślę, że trzeba zgłosić. Nawet jakbyśmy stawiali nie od drogi a np.placu.
    W/g mnie na wniosku można w miejscu podania symbolu drogi wpisać brak
    oznaczeń. Jakiś rysunek też chyba trzeba załączyć.

  • 3. Data: 2006-12-23 19:39:16
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Myślę, że trzeba zgłosić. Nawet jakbyśmy stawiali nie od drogi a np.placu.

    i innych miejsc publicznych art.30 Prawa Budowlanego.

  • 4. Data: 2006-12-23 21:20:08
    Od: "Grzesiek" <n...@t...epf.pl>

    > i innych miejsc publicznych art.30 Prawa Budowlanego.

    Tak, tak, znam ten przepis. Ale skoro przeznaczenia tego terenu nie można
    ustalić z planu zagospodarowania, to równie dobrze można twierdzić, że
    został on przeznaczony np. pod budownictwo jednorodzinne, a obecna droga
    wynika tylko z dobrej woli właściciela, który nie zagrodził swojego terenu.
    Oczywiście wiem, że to przesada :-)

    Dzięki za odpowiedź,
    Grzesiek