  • 1. Data: 2016-11-07 13:15:11
    Temat: Podatki (PKiR) dla idiotów
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Sorry za głupie pytanie.
    Ale zaczynam, jest gdzieś miejsce sieci gdzie warto zajrzeć
    żeby się poczytać.
    Do ustawy mnie nie odsyłajcie bo wymiekłem.

  • 2. Data: 2016-11-07 18:49:52
    Temat: Re: Podatki (PKiR) dla idiotów
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-11-07 o 13:15, Bolko pisze:
    > Sorry za głupie pytanie.
    > Ale zaczynam, jest gdzieś miejsce sieci gdzie warto zajrzeć
    > żeby się poczytać.
    > Do ustawy mnie nie odsyłajcie bo wymiekłem.

    Archiwum tej grupy z lat - 2000-2010
    z uwzględnieniem nowelizacji :-)

  • 3. Data: 2016-11-08 10:13:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-07 o 13:15, Bolko pisze:
    > Sorry za głupie pytanie.
    > Ale zaczynam, jest gdzieś miejsce sieci gdzie warto zajrzeć
    > żeby się poczytać.
    > Do ustawy mnie nie odsyłajcie bo wymiekłem.

    Książka ABC small business, Włodzimierz Markowski.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2017-01-16 20:59:31
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    > Sorry za głupie pytanie.
    > Do ustawy mnie nie odsyłajcie bo wymiekłem.
    Wysyłam Cię do biura rachunkowego.
    Jak mądrzy będą tam ludzie, to nauczą Cię, jak postępować aby mogli
    prawidłowo prowadzić księgowość Twojej firmy.
    Jak nie chcesz, to mogę podrzucić Ci kilka podręczników
    stomatologicznych. W końcu uważam, że łatwiej nauczyć się leczenia
    zębów, jak poprawnego prowadzenia księgowości w dzisiejszych czasach
    uproszczeń.
    pozdrawiam